تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804252146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرايط اقتصاد امروز، مانند دوران ملي شدن نفت است/ به سرمايه دار و سرمايه گذار، لقب زالو صفت مي دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۵۶ق.ظ)
ميرمحمد صادقي: شرايط اقتصاد امروز، مانند دوران ملي شدن نفت است/ به سرمايه دار و سرمايه گذار، لقب زالو صفت مي دهند اعضاي اتاق آينده بايد به کار تيمي و نگاه ملي و هدايت و راهبري بخش هاي مختلف اقتصادي توسط اتاق ها اعتقاد داشته باشند و مجموعه نظام حاکميتي گارد خود را براي آن ها باز کند.
به گزارش خبرگزاري موج، علاء ميرمحمد صادقي، رئيس ائتلاف بزرگ در گردهمايي ائتلاف بزرگ با فعالان اقتصادي و بازرگانان کشور اظهارکرد: شرايط کنوني کشور و ضرورت حضور بخش خصوصي در اقتصاد، مقايسه دوران ملي شدن نفت و شرايط دوران تحريم بوده و حضور فعالان اقتصادي نشان مي دهد هزينه هاي صرف شده براي اقتصاد آزاد بايد مورد توجه قرارگيرد.
وي افزود: به دنبال کاهش درآمدهاي نفتي و تاکيد بر ضرورت حضور بخش خصوصي در اقتصاد، استقبال بخش خصوصي از مشارکت در انتخابات هشتمين دوره هيات نمايندگان ،مقايسه نهضت ملي شدن نفت با دوران تحريم وشرايط کنوني است.
صادقي گفت: با ملي شدن صنعت نفت در آن دوران اگرچه تجار و بازرگانان شرايط سختي داشتند اما به کمک دولت آمدند و در اين دوره نيز بخش خصوصي توان آن را دارد که به کمک دولت آمده و بتواند سهمي در حل مشکلات اقتصادي کشور و معيشت مردم داشته باشد.
ميرمحمد صادقي با بيان اينکه 250 نفر براي 40 کرسي نمايندگي و شرکت درانتخابات اتاق اعلام آمادگي کرده اند، تصريح کرد: ظرف 5 تا 6 ماه آينده شرايط کشوردر صنعت واقتصاد تغييرات بيشتري خواهد داشت يا مسائل ما در حوزه اقتصاد حل مي شود و يا با مشکلات بيشتري مواجه خواهد شد، اما پيش بيني مي شود با پيشرفت درمذاکرات شرايط مطلوب تري حاصل شود.
رئيس ائتلاف بزرگ با بيان اين که شرايط اتاق در همه دوره ها مورد توجه بوده اما در اين دوره از انتخابات شرايط ويژه تري وجود دارد، بيان کرد: با گذر از شرايط کنوني، آينده اقتصاد روشن خواهد بود و امروز همه به قدرت اتاق بازرگاني پي برده اند.
وي تاکيد کرد: امروز حضور فعالان اقتصادي نشان مي دهد هزينه هاي صرف شده براي اقتصاد آزاد بايد مورد توجه قرارگيرد.

افتخار مي کنم که عضو ائتلاف بزرگ هستم
يحيي آل اسحاق با بيان اين که به عضويت خود در اين ائتلاف افتخار مي کند، بيان کرد: اعضاي اتاق آينده بايد به کار تيمي و نگاه ملي و هدايت و راهبري بخش هاي مختلف اقتصادي توسط اتاق ها اعتقاد داشته باشند و مجموعه نظام حاکميتي گارد خود را براي آنها باز کند.
وي با اشاره به شرايطي که در زمان نگاه منفي به اتاق هاي بازرگاني وجود داشت ،اظهار کرد: عده اي در آن زمان به من مي گفتند که تو مشکلت اين نيست که انقلابي نيستي بلکه تفکر انقلابي نداري اما با تلاش هاي صورت گرفته اين تفکر که بخش خصوصي پا برجا بماند و آبشخور ملي داشت، نتيجه داد و حضور امروز فعالان اقتصادي در اين گردهمايي يعني 30 سال هزينه، فايده داشته و امروز دولتمردان نيز به اين نتيجه رسيده اند که بدون حضور بخش خصوصي توان اداره کشور آسان نخواهد بود.
عضو ائتلاف بزرگ اظهار کرد: اگر بخش خصوصي واتاق ها در آن سالها مقاومت نمي کردند، مشخص نبود که اقتصاد به چه مسيري حرکت مي کرد و بخش خصوصي چه سرنوشتي را در زمان حاضر تجربه مي کردند.
وي با تاکيد بر اين که ضريب تاثيرگذاري اتاق آينده بايد بيش از شرايط کنوني باشد، عنوان کرد: بسترها وحمايت از اتاق درحال انجام است و به تاييد آقاي ميرمحمد صادقي يک زمان جبهه ما سياسي و نظامي و امروز مديريت اقتصاد کشور است.
آل اسحاق خاطرنشان کرد: امروز اقتصاد ايران با دو مشکل اساسي اشتغال و بهبود معيشت مردم مواجه است و اگر همه بخش هاي خصوصي و دولتي دست به دست هم ندهند، تغيير راه به جايي نخواهد برد؛ مجموع درآمد بسياري از مردم با هزينه هاي زندگي مطابقت ندارد و اين بخش خصوصي است که بايد نه در شعار که در عمل، در فرايند اقتصاد و اشتغال آفريني حضور جدي داشته باشد .
آل اسحاق خاطرنشان کرد: اتاق هاي بازرگاني بايد بتوانند دربخش هاي صنعت ،معدن و کشاورزي و خدمات هدايت گري و راهبري داشته باشند و نگاه افراد در اتاق بازرگاني نه بخشي که ملي باشد.
وي ادامه داد: اعضاي اتاق آينده بايد به کار تيمي اعتقاد داشته و نکته مهم اين که مجموعه نظام حاکميتي گارد خود را براي آنها باز کند و بدون هماهنگي تصميم گيران اقتصادي امکان پيشرفت فراهم نخواهد شد.

ائتلاف بزرگ را عزيز و مقدس مي دانم
محسن خليلي عراقي، عضو ائتلاف بزرگ با اشاره به حذف و اصلاح بسياري از قوانين مزاحم حضور بخش خصوصي با تلاش هاي صورت گرفته دراتاق هاي گذشته، بيان کرد: با دعوت از صاحبان کارت هاي بازرگاني مشارکت حداکثري در انتخابات و تشکيل، اتاقي کارآمد و توانا را رقم بزنيم.
وي با انتقاد از نگاه منفي به اتاق هاي بازگاني در گذشته،اظهار کرد: اگرچه بخش خصوصي در آن سال ها همه تلاش خود را به کار مي بست اما متاسفانه به سرمايه دار و سرمايه گذار عنوان زالو صفت را نسبت داده بودند و بالاترين زجرها را بخش خصوصي متحمل شد تا آنجا که عده اي در خيابان طالقاني رژه مي رفتند و شعار مي دادند و ما نيز به عنوان سربازي وظيفه شناس تلاش مي کرديم در کنار آقايان خاموشي و ميرمحمد صادقي اتاق را حفظ کنيم.
وي ادامه داد: با مساعي و تلاش هاي صورت گرفته توسط آقاي ميرمحمد صادقي، قانون حفاظت لغو و جلوي مصادره هاي اموال گرفته شد و سال ها بعد اصل 44 قانون اساسي با اصلاحاتي که به دستور مقام معظم رهبري صورت گرفت گرفتاري هاي حضور بخش خصوصي را حل کرد.
عضو ائتلاف بزرگ خطاب به حاضران در اين گردهمايي گفت: من ائتلاف بزرگ را عزيز و مقدس مي دانم و هر يک از شما با آراي خود مي توانيد براي ائتلاي اتاق تلاش کنيد بنابراين از شما تقاضا دارم ، صاحبان کارت هاي بازرگاني را براي شرکت حداکثري در انتخابات دعوت کنيد تا اتاق آينده اتاقي توانا و کارآمد باشد.

اعلام حمايت 60 تشکل قوي از ائتلاف بزرگ
در ادامه رئيس ستاد ائتلاف بزرگ با اعلام حمايت 60 تشکل اقتصاي از ائتلاف بزرگ، گفت: تشکيل اتاقي قوي مي تواند برنامه هاي پس از شرايط تحريم را اجرايي کند و بايد در کنار هم فارغ از هر نتيجه اي که انتخابات آتي به دنبال داشته باشد دست به دست هم داده تا در اعتلاي اتاق و بهبود شرايط اقتصادي کشور تلاش کنيم.
ابراهيم جميلي خطاب به آقايان حسابي، طلايي و اماني اظهار کرد: از من پرسيده شد گروه ائتلاف بزرگ راي دارد و من نيز گفتم بله حسابي دارد، راي طلايي هم دارد ،راي اماني هم دارد، ما راي بابايي هم داريم و اگر مي خواهيد از خدمات اين گروه بهره مند شويد، برخوردار هم داريم و همه اعضاي ستاد فرهيخته اند، چون دانشمند هم داريم و چون بزرگ هستيم رجال و رجالي هم داريم.
وي تاکيدکرد: تشکيل اتاقي قوي مي تواند برنامه هاي پس از شرايط تحريم را اجرايي کند و بايد در کنار هم فارغ از هر نتيجه اي که انتخابات اتي به دنبال داشته باشد دست به دست هم داده تا در اعتلاي اتاق و بهبود شرايط اقتصادي کشور تلاش کنيم.
در ادامه مراسم، احمد پورفلاح، عضو هيات نمايندگان اتاق بازرگاني ايران، اعضاي ائتلاف بزرگ را معرفي کرد و گفت: حضور نمايندگان حقيقي و حقوقي درانتخابات اتاق ممنوع است، هر فردي حقيقي يا حقوقي که کارت عضويت به نام اوست بايد به صورت شخصي در پاي صندوق هاي راي حضور يابد و نمي تواند نماينده اي را اعزام کند و به عبارتي رآي وکالتي وجود ندارد.
عضو ائتلاف بزرگ افزود: اين اميدواري وجود دارد که در قانون جديد اتاق امکان حضور نمايندگان مختلفي از وزارتخانه هاي متعدد کشور فراهم شود تا فرصت طرح مشکلات بخش خصوصي در همه قوا فراهم شده و نمايندگان استانداري نيز بتوانند در جلسات حضور داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن