تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819417395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش کردهای کوبانی را به اسم ایرانی‌ بودن قتل‌عام می‌کرد


واضح آرشیو وب فارسی:کورد نیوز: تاریخ انتشار : 10:04:59 , 1393/12/16
نماینده سردش مدعی شد:
داعش کردهای کوبانی را به اسم ایرانی‌ بودن قتل‌عام می‌کرد
رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس از ریشه و خاستگاه، انگیزه ایجادکنندگان و اهداف حامیان گروهک داعش و سلحشوری کردهای عراق در جلوگیری از پیشروی‌های آن و نیز آمادگی کامل کردهای کشورمان برای مقابله با هرگونه نفوذ داعش به درون مرزهای ایران سخن گفت.


وي با اشاره به اينکه تانک‌ها و ادوات نظامي داعش از پيشرفته‌ترين ادواتي که کشورهاي خاورميانه دارند جديد‌تر است و گويي همين امروز از خط توليد کارخانه به دست آنان رسيده است، افزود: عربستان و قطر جزو اصلي‌ترين پشتيبانان داعش هستند.


خضري با تأکيد بر اينکه مسلمانان از غربي‌ها احترامي در حد حضرت مسيح(ع) و نه بيشتر نسبت به پيامبر اسلام(ص) انتظار دارند، گفت: غرب داعش و تکفيري‌ها را دستاويز قرار مي‌دهند تا ميان مسلمانان و پيروان ديگر اديان اختلاف بياندازد.


وي نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپايي و آمريکايي را روشنگرانه خواند و اظهار داشت: بقيه علماي جهان اسلام نيز بايد با رهبر انقلاب هم در افشاگري درباره ماهيت داعش و خدمات متقابل اين گروهک و غرب هم‌صدا شوند.


نماينده مردم سردشت و پيرانشهر مقابله اقليم کردستان با تهاجم داعش را موجب آرامش مرزهاي غربي کشور برشمرد و گفت: داعشي‌ها به کردهاي کوباني مي‌گفتند‌ «ايراني رافضي مجوس» و حتي کردهاي کوباني و سوريه را هم به اسم ايراني‌بودن قتل‌عام مي‌کردند، خونشان را حلال مي‌دانستند و زن و بچه‌شان را براي خودشان انفال مي‌دانستند.


وي تصريح کرد: در کردستان ايران هم يک عزم اساسي و همگاني براي جلوگيري از حمله داعش وجود دارد، همانطور که در طول تاريخ ثابت شده است کردها آماده دفاع از ميهن خواهند بود و اين دفاع را جزو ارکان دين خود مي‌دانند.


خضري در بخش ديگري از اين گفت‌وگو در مورد بحران آب در کشور با اشاره به اينکه بهينه‌سازي آبرساني و آبياري قطره‌اي راندمان آبياري را بالاي 40 درصد برده و مي‌تواند توليدات کشاورزي ما را تا سه برابر افزايش دهد، گفت: متاسفانه در مديريت منابع آب قدمي برنداشته‌ايم.


وي با يادآوري يکسان بودن تعداد برنامه‌هاي توسعه ايران و ترکيه خاطرنشان کرد: ترکيه سد آتاتورک را با ظرفيت 52 ميليارد متر مکعب يعني به اندازه ظرفيت همه سدهاي کشور ما مي‌سازد، در حالي که يک قطره نيز به آب آن نياز ندارند.


به گزارش فارس، نماينده مردم سردشت و پيرانشهر در ادامه اين گفت‌وگو امنيت مرزها را تابعي از معيشت مرزنشينان ذکر کرد و گفت: بهترين راهکار تأمين امنيت پايدار در مرزها سپردن امنيت به خود مرزنشينان از طريق سپردن معيشت‌شان به خودشان است.




 



10:04:59 , 1393/12/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کورد نیوز]
[مشاهده در: www.kurdnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن