تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802939421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش کوبانی ها را به اسم ایرانی‌ بودن قتل‌عام می‌کرد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: داعش کوبانی ها را به اسم ایرانی‌ بودن قتل‌عام می‌کرد
کد خبر: ۴۸۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱ - 07 March 2015


نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس معتقد است تانک‌ها و ادوات نظامی داعش از جدیدترین ادوات کشورهای خاورمیانه پیشرفته‌تر بوده و به‌روز از خط تولید کارخانه‌های اسلحه‌سازی به دست آنان می‌رسد.

رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تفصیلی با خبرگزاری فارس، از ریشه و خاستگاه، انگیزه ایجادکنندگان و اهداف حامیان گروهک داعش و سلحشوری کردهای عراق در جلوگیری از پیشروی‌های آن و نیز آمادگی کامل کردهای کشورمان برای مقابله با هرگونه نفوذ داعش به درون مرزهای ایران سخن گفت.

وی با اشاره به اینکه تانک‌ها و ادوات نظامی داعش از پیشرفته‌ترین ادواتی که کشورهای خاورمیانه دارند جدید‌تر است و گویی همین امروز از خط تولید کارخانه به دست آنان رسیده است، افزود: عربستان و قطر جزو اصلی‌ترین پشتیبانان داعش هستند.

خضری با تأکید بر اینکه مسلمانان از غربی‌ها احترامی در حد حضرت مسیح(ع) و نه بیشتر نسبت به پیامبر اسلام(ص) انتظار دارند، گفت: غرب داعش و تکفیری‌ها را دستاویز قرار می‌دهند تا میان مسلمانان و پیروان دیگر ادیان اختلاف بیاندازد.

وی نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی را روشنگرانه خواند و اظهار داشت: بقیه علمای جهان اسلام نیز باید با رهبر انقلاب هم در افشاگری درباره ماهیت داعش و خدمات متقابل این گروهک و غرب هم‌صدا شوند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر مقابله اقلیم کردستان با تهاجم داعش را موجب آرامش مرزهای غربی کشور برشمرد و گفت: داعشی‌ها به کردهای کوبانی می‌گفتند‌ «ایرانی رافضی مجوس» و حتی کردهای کوبانی و سوریه را هم به اسم ایرانی‌بودن قتل‌عام می‌کردند، خونشان را حلال می‌دانستند و زن و بچه‌شان را برای خودشان انفال می‌دانستند.

وی تصریح کرد: در کردستان ایران هم یک عزم اساسی و همگانی برای جلوگیری از حمله داعش وجود دارد، همانطور که در طول تاریخ ثابت شده است کردها آماده دفاع از میهن خواهند بود و این دفاع را جزو ارکان دین خود می‌دانند.

خضری در بخش دیگری از این گفت‌وگو در مورد بحران آب در کشور با اشاره به اینکه بهینه‌سازی آبرسانی و آبیاری قطره‌ای راندمان آبیاری را بالای 40 درصد برده و می‌تواند تولیدات کشاورزی ما را تا سه برابر افزایش دهد، گفت: متاسفانه در مدیریت منابع آب قدمی برنداشته‌ایم.

وی با یادآوری یکسان بودن تعداد برنامه‌های توسعه ایران و ترکیه خاطرنشان کرد: ترکیه سد آتاتورک را با ظرفیت 52 میلیارد متر مکعب یعنی به اندازه ظرفیت همه سدهای کشور ما می‌سازد، در حالی که یک قطره نیز به آب آن نیاز ندارند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در ادامه این گفت‌وگو امنیت مرزها را تابعی از معیشت مرزنشینان ذکر کرد و گفت: بهترین راهکار تأمین امنیت پایدار در مرزها سپردن امنیت به خود مرزنشینان از طریق سپردن معیشت‌شان به خودشان است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن