تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804532655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل زن بي‌گناه اعدام مي‌شود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قاتل زن بي‌گناه اعدام مي‌شود
کد خبر: ۴۸۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳ - 07 March 2015


قضات ديوان عالي كشور حكم قصاص، 10 سال حبس و تحمل 74 ضربه شلاق مرد معتادي را كه متهم است بعد از قتل زن بي‌گناه اموال او را سرقت كرده بود، تأييد كردند.

به گزارش جوان، 12 بهمن‌ماه سال 91 مأموران كلانتري 11 ورامين از قتل زن جواني در خانه‌اش باخبر شدند. تحقيقات بعد از حضور پليس و بازپرس در محل نشان داد كه فريبا با اصابت ضربات چاقو به گردنش كشته شده است.

مردي كه پليس را از ماجرا باخبر كرده بود در شرح ماجرا گفت: ساعتي قبل، صداي گريه مدام كودك همسايه را از خانه‌شان شنيدم. هر چه زنگ خانه را زدم كسي در را باز نكرد. نگران شدم و احتمال دادم كه براي فريبا يا شوهرش اتفاق بدي افتاده باشد، به خاطر همين با كمك همسايه‌ها از ديوار وارد خانه شديم. به دنبال صداي كودك خردسال، وارد پذيرايي شديم و آنجا بود كه متوجه شديم فريبا كشته شده و كودك كنار جسد مادرش گريه مي‌كند.

بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني، بررسي‌ها ادامه پيدا كرد و مشخص شد كه عامل قتل با مقتول آشنا بوده و به راحتي وارد خانه او شده است.

شوهر فريبا وقتي مورد تحقيق قرار گرفت، گفت: من در محل كارم بودم كه از ماجرا با خبر شدم و خودم را رساندم. من به پسردايي فريبا كه علي نام دارد و به مصرف مواد اعتياد شديدي دارد، مظنون هستم و احتمال مي‌دهم كه او مرتكب قتل شده است. او ادامه داد: طلاهاي همسرم سرقت شده است.

بعد از به دست آمدن اين سرنخ، كارآگاهان علي را بازداشت و از او تحقيق كردند. مرد جوان به قتل و سرقت اقرار كرد و در توضيح حادثه گفت: از چند سال قبل بود كه به مصرف شيشه، كراك و هروئين اعتياد پيدا كردم. هميشه براي تهيه پول مشكل داشتم. روز حادثه در حالي كه كراك مصرف كرده بودم تصميم گرفتم به خانه فريبا بروم و از او سرقت كنم تا بتوانم پول مواد را تهيه كنم. وقتي مطمئن شدم كه شوهرش در محل كارش است راهي خانه‌اش شدم و زنگ در را زدم. فريبا در را باز كرد و وارد شدم. او از من پذيرايي كرد. بعد از آن بود كه او را تهديد كردم و خواستم پول و طلاهايش را تسليم من كند. فريبا كه شوكه شده بود خواست خانه‌اش را ترك كنم اما چاقو كشيدم و ضربه‌اي به گردنش زدم. بعد هم چند ضربه ديگر زدم كه فوت شد. پس از آن طلاهايش را سرقت و خانه‌ را ترك كردم. طلاها را به مالخري فروختم و با پول آن مواد خريدم و كشيدم. 

تحقيقات درباره پرونده انجام شد و بازپرس مرد جوان را به اتهام مباشرت در قتل عمد و سرقت مجرم شناخت و پرونده براي بررسي روي ميز هيئت قضايي شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت. از آنجا كه چند سال قبل پدر مقتول ناپديد شده بود، رئيس قوه قضائيه به عنوان ولي قهري براي متهم درخواست قصاص كرد. متهم زماني كه مقابل هيئت قضايي قرار گرفت، به جنايت خود اقرار كرد و بار ديگر حادثه را شرح داد.

قضات دادگاه بعد از شور متهم را به خاطر قتل عمد به قصاص و براي سرقت به 10 سال حبس و تحمل 74 ضربه شلاق محكوم كردند. پس از آن پرونده در شعبه دوم ديوان عالي كشور بررسي شد و قضات رأي دادگاه را تأييد كردند. بنابراين پرونده براي اجراي حكم به دادسراي امور جنايي فرستاده شد تا بعد از انجام تشريفات قانوني، متهم قصاص شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن