تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز فروش 400 میلیارد تومان اوراق مشارکت شهرداری با سود روزشمار22 درصد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون اداری مالی شهرداری شیراز اعلام کرد: آغاز فروش 400 میلیارد تومان اوراق مشارکت شهرداری با سود روزشمار22 درصد خبرگزاری پانا: معاون اداری و مالی شهرداری شیراز از آغاز توزیع و فروش 400 میلیارد تومان اوراق مشارکت شهرداری در آینده ای نزدیک با سود روزشمار 22درصد خبر داد.
۱۳۹۳ جمعه ۱۵ اسفند ساعت 14:59

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس محمد حسن اسدی با اشاره به آغاز فروش و توزیع 400 میلیارد تومان اوراق مشارکت شهرداری شیراز در آینده ای نزدیک اظهار داشت: از این میزان 180 میلیارد تومان اوراق مشارکت قطار شهری شیراز با عاملیت بانک صادرات با پیشنهاد شهرداری،مصوبه شورای شهر و مجوز بانک مرکزی به زودی آغاز می شود. معاون اداری و مالی شهرداری شیراز گفت: سود روزشمار این اوراق 22درصد می باشد.
وی به ارائه بسته های تشویقی به متقاضیان اوراق مشارکت شهرداری شیراز خبر داد و افزود: با مصوبه شورای اسلامی شهر علاوه بر مزایای اوراق مشارکت خریداران اوراق مشارکت شهرداری شیراز به تناسب ایام ماندگاری اوراق نزد صاحبان از هفت الی 12درصد تخفیف عوارض شهرداری شیراز برخوردار شوند.
مهندس اسدی در ادامه از آغاز فروش 220 میلیارد تومان اوراق مشارکت توسط شهرداری شیراز نیز خبر داد و بیان کرد: زمان دقیق فروش این اوراق با عاملیت بانک شهر نیز به زودی اعلام می شود.
معاون اداری و مالی شهرداری شیراز ابراز داشت: هزینه ناشی از فروش اوراق مشارکت شهرداری شیراز صرف احداث و تاسیس 4پروژه تجاری ،تفریحی، ورزشی و خدماتی می شود.
وی گفت: این پروژه ها شامل تالار شهر، مجموعه ورزشی واقع در خیابان قدوسی غربی، پارک کوهستانی دراک، بازار بزرگ طلا و پارکینگ می باشد. وی ادامه داد:اوراق مشارکت یک نوع اوراق بهادار است که توسط دولت، شهرداری ها، شرکت های دولتی و خصوصی برای تامین بخشی از منابع مالی مورد نیاز طرح های عمرانی و انتفاعی و غیره منتشر شده و به فروش می رسد.
اسدی خاطر نشان کرد :علاوه بر اینکه اوراق مشارکت می تواند به عنوانی یکی از ابزارهای تامین مالی به شمار رود، دولت ها به وسیله بانک مرکزی از آن به عنوان یکی از اعمال سیاست های پولی انقباضی استفاده می کنند.
اسدی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم انتشار اوراق مشارکت تامین مالی است، افزود: در کشورهای پیشرفته و صنعتی تقریبا اکثر شهرداری های بزرگ و کلان شهرها از ابزار تامین مالی اوراق مشارکت بهره می جویند.
معاون اداری و مالی شهرداری شیراز ابراز داشت: چند سالی است که در ایران نیز برخی از شهرداری های بزرگ مبادرت به عرضه اوراق مشارکت کرده اند که انتشار این اوراق توسط شهرداری ها در کشورمان صرفا با انگیزه سود بردن و منافع اقتصادی نمی باشد.
وی اضافه کرد: فروش اوراق مشارکت روش متداول و اثر بخشی خشی است که توسط شهرداری ها دنبال می شود که به وسیله آن وجوه خرد و کلان در دست مردم و اشخاص حقیقی و حقوقی جمع آوری و صرف کارهای مهم و بزرگ می شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن