تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال جنبش عدم تعهد از همکاري هاي مستمر ايران و آژانس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۱۴ب.ظ)
استقبال جنبش عدم تعهد از همکاري هاي مستمر ايران و آژانس بيانيه جنبش عدم تعهد درحمايت از برنامه صلح آميز هسته اي جمهوري اسلامي در نشست اسفند 1393 شوراي حکام آژانس بين المللي انرژي اتمي توسط رضا نجفي، سفير و نماينده دائم کشورمان در وين قرائت شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين بيانيه جنبش عدم تعهد از اقدامات عملي ايران پيرو سند توافق شده بين جمهوري اسلامي ايران و آژانس موسوم به «چارچوب براي همکاري» و نيز از همکاري مستمر ايران و آژانس همان گونه که در آخرين گزارش مديرکل ذکر شده استقبال کرده است.
عدم تعهد همچنين از ديپلماسي و گفت‌وگو به عنوان تنها روش‌هايي که از طريق آنها يک راه حل فراگير و پايدار براي موضوع هسته‌اي ايران قابل دستيابي است، ياد کرده و همه کشورهاي عضو آژانس را به مشارکت مثبت در اين راستا، تشويق کرده است.
از سوي ديگر جنبش عدم تعهد بار ديگر بر حق اوليه و غيرقابل انکار کليه کشورها براي توسعه، تحقيق، توليد و استفاده از انرژي اتمي براي مقاصد صلح آميز تاکيد کرده است و مخالفت خود با هر گونه تفسيري که منجر به ايجاد ممنوعيت يا محدوديت حقوق کشورها در توسعه انرژي اتمي براي مقاصد صلح آميز شود، را اعلام داشته است.
در اين راستا کشورهاي عضو جنبش تعهد تأکيد کرده‌اند که انتخاب‌ها و تصميمات کشورها، از جمله تصميمات جمهوري اسلامي ايران، در زمينه استفـاده‌هاي صـلح‌آميز از فناوري هسته‌اي و سيـاستـ‌هاي چـرخه سـوخت مي‌بايست محترم شمرده شوند.
اين کشورها همچنين در اين بيانيه تاکيد کرده‌اند که هيچ فشار يا مداخله غير مقتـضي در فعاليت هاي آژانـس به ويژه در فرآيند راسـتي آزمايي که مي‌تواند کارايي و اعتبار آژانس را به مخاطره اندازد، نبايد وجود داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن