تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819441225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح دست های مهربانی در منطقه جاسب دلیجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اجرای طرح دست های مهربانی در منطقه جاسب دلیجان خبرگزاری پانا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان از اجرای طرح دست های مهربانی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در منطقه جاسب خبر داد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۳ اسفند ساعت 11:26

خبرگزاری پانا+اجرای طرح دست های مهربانی در منطقه جاسب دلیجان

حجت الاسلام محمدرضا آسوده در گفت و گو با خبرنگار پانا، با سلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بر حضور گسترده خیرین و نیکوکاران در کمک به نیازمندان تاکید کرد و گفت: کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان اجرو و ثوابی معنوی و آخروی دارد.
وی با اشاره به اینکه طرح دست های مهربانی از محل نیات واقفین در راستای دستگیری از نیازمندان اجرا می شود، افزود: سازمان اوقاف در این راستا اقدام به اجرای این طرح از محل نیات واقفین کرده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان ادامه داد: با توجه به اینکه موقوفات مرتبط با مستمندان در این منطقه وجود دارد درهمین راستا نیازمندان و فقرای این منطقه شناسایی شده و 10 سبد کالا برای اهداء برای خانواده های شناسایی شده تهیه شده و امروز به آنها اهدا می شود.
حجت الاسلام محمدرضا آسوده هدف از اجرای این طرح را اجرای صحیح و امینانه نیت واقفین در راستای کمک به ایتام و افراد بی بضاعت با این رویکرد که آثار و برکات وقف اطلاع رسانی شود، شناسایی افراد مستحق و کمک به آنان مطابق با نیت واقفین و ترغیب و تشویق هر چه بیشتر مردم به ایجاد وقف جدید متناسب با نیاز روز جامعه دانست.
وی خاطر نشان کرد: اگر مردم خیر و نیکوکار از نیازهای روز جامعه با خبر شوند و وقف خود را در آن زمینه انجام دهند بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان بیان کرد: در شهرستان دلیجان نیات مختلفی وجود دارد که در زمان مناسب در جهت ترویج فرهنگ وقف، آن نیات در راستای منویات مقام معظم رهبری بر اجرای امینانه وقف اجرایی می شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن