تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804866050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازي بازارهاي مقطعي در محور 17 شهريور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۳ (۷:۴ق.ظ)
معاون خدمات شهري شهرداري تهران خبرداد: راه اندازي بازارهاي مقطعي در محور 17 شهريور معاون خدمات شهري شهرداري تهران از راه اندازي بازارهاي فصلي و مقطعي در محور 17 شهريور خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مجتبي عبداللهي در نشستي که به منظور اقدامات انجام شده در محور 17 شهريور برگزار شد با بيان اين مطلب تصريح کرد: از دو سال گذشته تصميم گرفته شد محور 17 شهريور به محوري آييني و مذهبي تبديل شود و از آن زمان تاکنون اقدامات مختلفي در اين راستا صورت گرفته شده است.
وي افزود: در گذشته در ميدان امام حسين و خيابان 17 شهريور مشاغلي مانند فروشندگان خودرو و موتورسيکلت مشغول به فعاليت بودند، اما؛ اکنون تلاش شده که اين محور تغييرات اساسي پيدا کند.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران با اشاره به گلايه هاي کسبه خيابان 17 شهريور به دليل شکل گيري پياده راه در اين مسير خاطرنشان کرد: پس از اجراي طرح خيابان 17 شهريور شاهد گلايه‌هايي از سوي کاسبان که در اقليت بودند، بوديم و اين درحالي بود که قريب به اتفاق ساکنين هم از اجراي طرح 17 شهريور رضايتمند بودند و آن را تأييد کردند.
عبداللهي از برگزاري نمايشگاه‌هاي فصلي و مقطعي با هدف شناسايي محور 17 شهريور از سوي شهرداري تهران خبر داد و اظهار کرد: بنا داريم تا پايان سال و با توجه به نزديک شدن فصل بهار و تعطيلات نوروزي بازارچه گل و گياه و صنايع وابسته به آن را برگزار کنيم.
وي تصريح کرد: يکي از محل‌هايي که در هفته درختکاري اقدام به توزيع درخت به شهروندان خواهد کرد، محله بازار گل و گياه محور 17 شهريور خواهد بود ضمن اينکه در کنار نمايشگاه گل و گياه غرفه‌هايي با فضاهاي سنتي براي زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده و اين گروه از جامعه نيز در اين غرفه‌ها اقدام به فروش مواد غذايي و مايحتاج روزانه شهروندان کنند.
وي در خصوص تمهيدات انديشيده شده براي فروش اغذيه در محور 17 شهريور گفت: به همين منظور در نظر گرفته شده است که شرايط براي فروش اغذيه فروشي ها در اين مسير فراهم تر شده و اين قشر بتوانند راحت تر به مردم خدمات ارائه دهند.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران اذعان کرد: علاوه بر برگزاري نمايشگاه گل و گياه در آينده نزديک بازارهاي متعدد از جمله فروش اقلام و لوازم‌التحرير مدارس، صنايع دستي و پوشاک بانوان و همچنين فروش تابلو فرش در محور 17 شهريور برگزار خواهد شد.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته شده به منظور افزايش روشنايي محور 17 شهريور بيان کرد: با اقدامات انجام شده بحث روشنايي در محور 17 شهريور به اتمام رسيده است و هم‌اکنون آذين‌‌بندي و نورپردازي محور در دستور کار قرار گرفته است.
عبداللهي همچنين با اشاره به تملک نمايشگاه اتومبيل نيز در چهار راه صفا به متراژ دو هزار متر توسط شهرداري تهران نيز گفت:‌ اين ملک تملک و تحويل گرفته شده است و بزودي يک فروشگاه شهروند در محور خيابان 17 شهريور ساخته خواهد شد.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران خاطرنشان کرد: اجراي طرح 17 شهريور با مطالعات دقيق و استفاده از نظرات کارشناسان و دانشگاهيان انجام شده است و طرح اشاره شده همراه با پيوست اجتماعي و فرهنگي بوده و در آينده نزديک با ادامه طرح مشکلات و موانع محور 17 شهريور کاهش خواهد يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن