تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803009334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شفیعی: سروصداهای اسرائیل نشان می‌دهد مذاکرات به نتایجی رسیده است /کنگره و نتانیاهو مجبورند به نتیجه مذاکرات تن دهند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: شفیعی: سروصداهای اسرائیل نشان می‌دهد مذاکرات به نتایجی رسیده است /کنگره و نتانیاهو مجبورند به نتیجه مذاکرات تن دهند
یک کارشناس مسائل بین الملل می گوید عصبانیت نتانیاهو نگرانی های اسرائیل حکایت گر آن است که مذاکرات به نتیجه ای رسیده است و توافقات در حال حرکت به سمت و سویی است.
نوذر شفیعی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد نگرانی‌های اسرائیل از حصول توافق هسته ای بین ایران و 5+1 و بالا گرفتن انتقادات نتانیاهو از سیاست های آمریکا نسبت به ایران، به خبرنگار نامه نیوز گفت: این سروصداهای اسرائیلی‌ها نشان دهنده این است که مذاکرات به یک نتیجه‌ای دارد می‌رسد و توافقات به سمت و سویی رسیده است که اینگونه نتانیاهو را عصبانی کرده است. اینکه این توافقات محتوایش چیست بماند ولی چون آنها هر نوع توافقی را بد می‌دانند پس از آن ابراز نگرانی می کنند.


وی اظهار داشت: این مسئله باعث ایجاد چنددستگی در درون رِژیم صهیونیستی شده است و نتانیاهو که دائم در پی مخالفت با توافقنامه بوده است آخرین تلاشهایش را می کند که این مذاکرات به نتیجه نرسد .


این کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه از نظر ما مذاکرات در عرصه میدانی رو به جلو است، خاطرنشان کرد: همین امر هم این نگرانیها را در رژیم صهیونیستی بوجود آورده است، یعنی هر رفتاری نشان دهنده یک اقدامی است اگر ابراز خوشحالی می شد که معلوم بود مذاکرات به نتیجه نرسیده است اما وقتی ابراز نگرانی شده است یعنی  اینکه  مذاکرات به نتیجه نزدیک است.


وی تاکید کرد: نمی‌خواهیم بگوییم هر توافقی به سود جمهوری اسلامی ایران است ما نیز به دنبال توافق خوب هستیم ولی به نظرم توافق در میانه راه است یعنی در خطوط بینابینی است که برد - برد برای هر دوطرف است.


شفیعی در مورد اینکه آیا اسرائیل و سخنرانی نتانیاهو می‌تواند کنگره را مجددا تحت تاثیر قرار دهد، گفت: اگر اسرائیل بخواهد کنگره را تحت تاثیر قرار دهد فقط کنگره و تحریم‌های کنگره را تحت تاثیر قرار می دهد و تحریم های کاخ سفید و اتحادیه اروپا و شورای امنیت را نمی تواند تحت تاثیر قرار دهد .


وی تصریح کرد: البته تحریم‌های کنگره بخش اساسی و بدترین نوع تحریم‌ها علیه ایران است اما خود کنگره نیز تلاش می‌کند تا نتانیاهو را قانع کند که ناچار به مذاکرات هستند و باید به نتیجه مذاکرات تن دهند.


وی با بیان اینکه از فحوای کلام دو طرف اینگونه برمی‌آید که الان نتیجه قطعی حاصل شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اظهارنظرهایی که شده است مذاکرات به نتایجی رسیده است و حداقل کلیات کار و بسیاری از جزییات حل شده است و احتمالا موارد جزیی دیگری باقی مانده است به گونه ای  که اگراین مسائل باقیمانده به شکل موجود هم حل شود به اعلام نتیجه مذاکرات کمک می کند.






۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن