تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803372465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالاری: 95 درصد از داوطلبین شورایاری‌ها تائید صلاحیت شده‌اند/ اعلام اسامی از فردا


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سالاری: 95 درصد از داوطلبین شورایاری‌ها تائید صلاحیت شده‌اند/ اعلام اسامی از فردا
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورایاری‌های شهر تهران با اشاره به اینکه ۹۵ درصد از داوطلبین چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها تائید صلاحیت شده‌اند، گفت: اسامی افراد تائید شده فردا اعلام خواهد شد.
به گزارش نامه نیوز، محمد سالاری در نشست خبری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران اظهارداشت: خوشبختانه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم در 354 محله شهر تهران پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: تمام برگزار کنندگان چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها اعم از اعضای شورای شهر، ستاد هماهنگی شورایاری‌ها، شهرداری تهران تلاش گسترده‌ای را برای برگزاری انتخابات شورایاری‌ها دارند.

سالاری با اشاره به اینکه در گذشته هیأت نظارت به صورت مستقل در انتخابات شورایاری‌ها فعال نبوده است، گفت: این هیأت نظارت توسط ستاد هماهنگی شورایاری‌ها و همچنین هیأت اجرایی تشکیل شده است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورایاری‌های شهر تهران ادامه داد: برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها و همچنین فرایند مراحل مختلف ثبت نام کاندیداها گفت: دولت تدبیر و امید همکاری لازمی را داشته است و در همین زمینه دستورات لازم به وزارت کشور و فرمانداری‌های شهر تهران، ری و شمیرانات داده شده است.

سالاری گفت: علیرغم اینکه برخی مخالف برگزاری انتخابات بودند و مطرح می‌کردند که مصوبه‌ای برای برگزاری انتخابات وجود ندارد اما در همین زمینه دولت تدبیر و امید تلاش ویژه‌ای را جهت برگزاری این انتخابات نموده‌است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورایاری‌های شهر تهران گفت: قطعاً برگزاری انتخابات شورایاری‌ها تحقق مردم‌سالاری دینی است و در همین راستا شخص رئیس جمهور دستور حمایت و همکاری را به وزارت کشور با برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها داده است.

سالاری گفت: ما امروز می‌توانیم بگوییم هیچ‌گونه شائبه ای بر غیرقانونی بودن انتخابات شورایاری‌ها از صفر تا 100 وجود ندارد و در این زمینه تمامی دستگاه‌های مسئول به وظایف خود عمل کرده‌اند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورایاری‌های شهر تهران تصریح کرد: هیات نظارت بر انتخابات در این دوره در 3 سطح مرکزی متشکل از 9 نفر از اعضای شورای شهر، در 22 منطقه تهران و در 354 محله فعالیت خود را آغاز کرده است ضمن اینکه ناظرینی برای نظارت بر صندوق انتخابات پیش‌بینی شده است.

سالاری گفت: 2000  صندوق برای جمع‌آوری آرای شهروندان در 22 اسفندماه پیش‌بینی شده است که با توجه به نیروی انسانی 4800 نفری پای صندوق‌ها و هیأت نظارت، پیش‌بینی یک انتخابات با شکوه و سالم می‌شود.

وی افزود: علاوه بر هیأت نظارت شورایاری‌ها ما یک ناظر نیز در سطح فرمانداری‌ها از جمله فرمانداری تهران، شمیرانات و ری خواهیم داشت و همکاری لازم را در این دوره از انتخابات خواهند کرد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورایاری‌های شهر تهران افزود: تمام تمهیدات لازم اعم از نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و زیرساختهای لازم جهت برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها پیش‌بینی شده است و امیدواریم شاهد یک انتخابات باشکوه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ناظرینی نیز از طرف 31 عضو شورای شهر، پایگاه‌های بسیج، مساجد، انجمن اولیا و مربیان در محلات شهر تهران معرفی شده‌اند.

سالاری گفت: در حال حاضر 13 هزار و 850 نفر در سایت شورایاری‌ها ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد کمتر از 3 هزار و 500 نفر انتخاب خواهند شد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورایاری‌های شهر تهران گفت: از جمله تغییراتی که بنا داشتیم در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها انجام دهیم کاهش سن داوطلبین از 18 به 15 سال بود که البته در این زمینه فرمانداری مخالفت کرد و ما نیز به رای آنها احترام گذاشتیم.

سالاری تصریح کرد: تعداد قابل توجهی از داوطلبین تائید صلاحیت شده تا فردا اسامی‌شان از طریق پیامک و از طریق سایت شورایاری‌ها اعلام می‌شود.

وی گفت: تا به امروز 95 درصد از داوطلبین تائید صلاحیت شده‌اند.





منبع: فارس


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن