تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820392231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرزوي کمال تبريزي براي ساخت انيميشن سينمايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۳ب.ظ)
آرزوي کمال تبريزي براي ساخت انيميشن سينمايي کمال تبريزي کارگردان سينما و تلويزيون گفت: به سينماي انيميشن علاقه‌مندم و آرزو دارم روزي يک فيلم بلند انيميشن بسازم.
به گزارش خبرگزاري موج، کمال تبريزي که در فيلم آخر خود «طعم شيرين خيال» از انيميشن استفاده کرده، گفت: واقعا کار کردن در حوزه انيميشن براي هر کارگرداني، حداقل براي من بسيار وسوسه‌کننده است، در کارهايي هم که قبلا داشته‌ام حداقل سعي کرده‌ام به اين حوزه نزديک شوم، ولي فکر مي‌کنم از زاويه ديد کارگرداني، دنياي انيميشن تفاوت‌هاي اصولي با سينماي رئالي که کار مي‌کنيم دارد.
کارگردان سريال «ابله» تاکيد کرد: وقتي ما فيلم رئال کار مي‌کنيم شکل واقعي دارد و تنها بخشي از آن‌چه در ذهن داريم مي‌تواند شکل بگيرد، اما؛ در عرصه پويانمايي همه آن‌چه در تخيلمان داريم مي‌توانيم به تصوير تبديل کنيم و اين ويژگي سينماي انيميشن است که مي‌توان مطابق عين به عين مفهومي که در ذهنتان شکل گرفته به تصويري تبديل کنيد که يک نوع ارتباط بي‌واسطه با ذهن مخاطب برقرار کند.
اين کارگردان سينما درباره استعدادهاي جديد و حضور جوانان در عرصه پويانمايي گفت: جوانان امروز خيلي موفق هستند و به استاندارد‌هاي جهاني نزديک شده‌اند، من در کار اخيرم «طعم شيرين خيال» کميک موشن کار کردم و عينا ديدم که طراحي‌هاي انجام شده توسط جوانان چقدر مي‌تواند متفاوت باشد و حال و هواي تازه و نو به کار بدهد و به نظرم کار جوانان ما واقعا با کارهاي جهاني برابري مي‌کند.
کمال تبريزي در خصوص اهميت برگزاري جشنواره‌ بين‌المللي پويانمايي تهران نيز تأکيد کرد: برگزاري اين جشنواره طبيعتا اتفاق خوبي است و گرچه گاهي يکي دو فيلم بلند در سينماي ايران توليد مي‌شود، اما؛ اساسا جاي آثار انيميشن بلند در ميان توليدات سالانه سينماي ايران خالي است، پس اين نوع جشنواره‌ها مي‌تواند در معرفي استعدادهاي جوان به دنياي سينما بسيار مؤثر باشد.
گفتني است، نهمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران از 17 تا 21 اسفندماه جاري در دو سالن مرکز آفرينش‌هاي فرهنگي هنري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان و پنج سالن ديگر پذيراي شرکت‌کنندگان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن