تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819290016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد سازي رکن اصلي اقدامات فرهنگي شهرداري تهران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۳۹ق.ظ)
اعتماد سازي رکن اصلي اقدامات فرهنگي شهرداري تهران است معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 22 گفت: سازمان تشکل يافته اي مانند شهرداري مي کوشد با استفاده از فضاهاي امن آموزشي و در راستاي اهداف فرهنگي، با اعتماد سازي خانواده ها در راستاي اهداف فرهنگي خود قدم بردارد و با ايجاد يک محيط امن در اين زمينه به آنها آموزش هاي لازم را بدهد.
به گزارش خبرگزاري موج، شايق معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه در جمع شهرداران و اعضاي شوراهاي اسلامي استان کرمان در مجموعه امام علي (ع) با تشريح برنامه‌هاي فرهنگي اين منطقه اظهار کرد: اين منطقه ازجمله مناطقي است که بيشترين سازمان‌هاي مردم‌نهاد در آن وجود دارد و حوزه معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه سعي مي‌کند تا با همکاري اين سازمان‌ها و با بهره‌گيري از امکانات فکري و فرهنگي و بهره‌گيري از نظرات کارشناسانه متخصصان فرهنگي منطقه با رويکرد جديد، بر اساس برنامه‌ها و سياست‌هاي از پيش تعيين‌شده توسط مديريت ارشد شهري را عملياتي کند، اما بايد به اين نکته نيز اشاره کرد با توجه به هزينه‌هاي فرهنگي زيادي که در بحث ارائه خدمات فرهنگي به مردم صورت مي‌گيرد، به کيفي بخشي و اجراي برنامه‌هاي عميق فرهنگي که سرآمد برنامه توجه ويژه به برنامه‌هاي قرآني است نيز توجه ويژه‌اي مي‌شود.
وي افزود: نهادينه کردن بحث کتاب و کتاب‌خواني در منطقه ازجمله اهداف اصلي حوزه معاونت اجتماعي و فرهنگي است چراکه اين بحث يکي از مهم‌ترين مطالبات فرهنگي تأکيد شده از سوي مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) است و ما در اين حوزه تلاش خواهيم کرد با همکاري سراهاي محله‌هاي موجود در منطقه و با رويکرد جديد جريان عملياتي کردن اقدامات فرهنگي در بحث مديريت جهادي را پيگيري کنيم.
شايق با ابراز خرسندي از ميزباني منطقه 22 تهران در هفته فرهنگي کرمان يادآور شد: حوزه معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه 22 تلاش مي‌کند تا با همکاري مديران شهري استان و با اجراي برنامه‌هاي مختلف فرهنگي در راستاي آشنايي مردم با محصولات معنوي، گردشگري و فرهنگي اين استان قدم بردارد.
گفتني است مديران و مسؤولان شهري استان کرمان طي حضورشان در منطقه 22، ضمن بازديد از سراهاي محله اميد دژبان و فرهنگسراي کوثر، در جريان فعاليت‌ها و اقدامات فرهنگي آن‌ها قرار گرفتند. در اين بازديد برزا مدير اجرايي دفتر انتقال تجربه شهرداري تهران به تشريح فعاليت‌هاي صورت گرفته پرداخت.
مدير اجرايي دفتر انتقال تجربه شهرداري تهران اجراي فعاليت‌هاي فرهنگي را در رأس هرم فعاليت‌هاي شهرداري تهران اعلام و آموزش، فرهنگ‌سازي، ترويج فرهنگ غني ايراني اسلامي در بين شهروندان، اعتمادسازي، حمايت از بحث کارآفريني و حمايت از زنان سرپرست خانوار، آموزش و مشارکت‌هاي اجتماعي را ازجمله کارکردهاي حوزه معاونت‌هاي اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن