تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اما و اگرهاي يک طرح انتخاباتي از زبان يک نماينده مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۵۵ب.ظ)
اما و اگرهاي يک طرح انتخاباتي از زبان يک نماينده مجلس نکو با بيان اينکه سخنان وزير کشور در رابطه با استفاده کانديداها از يک حساب بانکي درجهت سالم سازي انتخابات است، اين طرح را شدني ندانست.
ابراهيم نکو، عضو کميسيون اقتصادي مجلس در گفتگو با خبرنگار موج درباره سخنان وزير کشور درباره پول کثيف در انتخابات و پيشنهاد وجود يک حساب بانکي واحد براي نامزدهاي انتخابات از طرف وي،گفت: در قانون تعريف نشده که چه ميزان کانديداها براي انتخابات هزينه کنند و اين هزينه ها با چه ميزاني برداشت شود.
وي در ادامه گفت: بعيد مي دانم اين طرح شکل بگيرد. هزينه ها براي انتخابات متفاوت از هزينه يک بنگاه و شرکت اقتصادي است. در انتخابات هزينه ها به تشخيص خودشان است. ممکن است اين هزينه را اطرافيان و خويشاوندان يک کانديدا بدهند که دوست دارند خودشان گرداننده باشند. پوستر و بنر و حتي پايگاه انتخاباتي را خودشان تامين کنند. با اين حساب معلوم نيست که چگونه ها هزينه ها در يک حساب واحد منظور شود. بايد براي درآمدها و هزينه ها يک ترازنامه تشکيل شود که بعد از آن معلوم نيست به چه کسي بايد گزارش آن داده شود.
نکو گفت: شايد منظور وزير محترم اين بوده است که کانديداها تلاش کنند از هر کس کمک نگيرند و کمک هاي انتخاباتي شفاف باشد.به عبارتي از هر فردي پول نگيرند. يک نکته اين که شايد به حساب فرد مبلغ ريالي واريز نشود.در قالب کمک هاي نقدي باشد.اين موضوعي است که قابل تشخيص نيست.
وي ادامه داد: البته مطللبي که وزير محترم کشور گفته اند در جهت سالم سازي انتخابات است . احزاب بايد در مواردي که گفته شده است دقت کنند.
گفتني است رحماني فضلي، وزير کشور در روزهاي گذشته از ورود پول هاي کثيف به عرصه انتخابات صحبت کرده است که با واکنش برخي نمايندگان مجلس روبه رو شد.امروز هم وزير کشور در مراسم تجليل از آثار برگزيده در حوزه مقابله با مواد مخدر گفته است: نامزدهاي انتخابات بايد تنها از يک حساب بانکي استفاده کنند تا مشخص شود که کمک‌هاي مالي از چه طريق به آنها مي‌رسد و کساني که اين کمک‌ها را مي‌کنند چه نيتي دارند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن