تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819263715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تأکید کرد ضرورت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تأکید کرد
ضرورت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد بر ضرورت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد.

خبرگزاری فارس: ضرورت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمد پاپی‌نژاد ظهر امروز در سومین یادواره 1500 شهید شهرستان بروجرد اظهار کرد: تکریم خانواده‌های شهدا، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‎داشتن یاد و خاطره شهدا از مهم‌ترین اهداف برگزاری این یادواره است.
وی افزود: حضور خانواده‏‌های شهدا و دیگر اقشار مردم در برپایی یادواره‎های بزرگداشت شهدا این پیام را برای دشمن به همراه دارد که ملت ایران اسلامی همواره ادامه‌دهنده نهضت سرخ شهادت و راه شهدا هستند.
این مسئول تأکید کرد: شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس مظلومانه در خون خود غلطیدند، تا آرمان‎های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی زنده مانده و به دست فراموشی سپرده نشود.
پاپی‌نژاد پدران و مادران شهدا را زینت بخش محافل معنوی و نورانی یادواره‎های گرامیداشت شهدا برشمرد و عنوان کرد: به خود می‎بالیم که امروز شاهد حضور پرشور و حداکثری والدین شهدا آن هم علی‎رغم کهولت سن و بیماری برخی از آنها هستیم.
وی شهدا را چراغ راه و نماد ولایت‌پذیری دانست و تصریح کرد: برپایی این یادواره موجب می‎شود، راه را گم نکرده و به بیراهه و بیغوله کشیده نشویم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به هجمه و شبیخون فرهنگی و فکری دشمن اضافه کرد: در این برهه حساس از زمان انتقال فرهنگ شهادت و ایثار و مقابله با خدعه‏‌های رنگ به رنگ دشمن در بین اقشار جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان که دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را درک نکرده‌‏اند، ضروری است.
پاپی‌نژاد خاطرنشان کرد: با وجود طرح‌ریزی و نقشه‎های دشمنان در دوری افکار عمومی از آرمان‎های انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی، ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی بر عهد و پیمان خود با شهدا و ولایت فقیه استوار ایستاده‎اند.
وی با اشاره به حساسیت چندین برابری جبهه جنگ نرم در مقایسه با جبهه سخت و نظامی دشمن اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در آئین‎های مذهبی و ملی آنها گویای این واقعیت است که دشمن در دستیابی به این هدف خود ناکام و روسیاه مانده است. انتهای پیام/2304/ذ30

93/12/11 - 15:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن