تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819861568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با اين وسيله کوچک و کاربردي آشنا شويد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۱۶ب.ظ)
با اين وسيله کوچک و کاربردي آشنا شويد لنوو از پاکت پروژکتور جديد خود رونمايي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، Pocket Projector نوعي پروژکتور کوچک است که با تلفن هوشمند شما Pair شده و عکس ها، ويدئوها و ارائه هايي که قصد داريد براي يک جمع پخش کنيد را روي ديواري به مساحت تا ۱۱۰ اينچ نمايش دهد.
بخشي از بدنه اين دستگاه روي سطح قرار مي گيرد و بدنه آن تا ۹۰ درجه قابليت چرخش دارد تا فيلم را با زاويه اي درست روي ديوار منعکس کند.
لامپ LED روي بدنه اين محصول ۵۰ لومن نور را با نرخ کنتراست ۱۰۰۰ به يک توليد مي کند. رزلوشن تصاوير ايجاد شده با اين دستگاه برابر با ۸۵۴ در ۴۸۰ پيکسل است و فاصله زيادي تا کيفيت اچ دي دارد؛ از اين رو مي توان گفت که استفاده از چنين دستگاهي براي تماشاي فيلم بيشتر به يک شوخي شبيه است.
اين دستگاه مي تواند ويديوها را با نرخ هاي ۴ به ۳ يا ۱۶ به ۱۰ روي سطح مورد نظرتان ايجاد نمايد و داراي دو اسپيکر داخلي ۰٫۵W است که در هر دو طرف بدنه آن جا خوش کرده اند.
باتري دستگاه تا ۲٫۵ ساعت شارژ را نگه مي دارد و به همين دليل نمي توان در روزهاي تعطيل براي تماشاي فيلم به آن اعتماد کرد.
پروژکتور جيبي لنوو از طريق يک کابل يو اس بي يا بصورت بيسيم (با استفاده از DLNA يا Miracast) به تلفن هوشمند شما متصل مي شود و اين يعني براي استفاده از آن به تلفني نياز خواهيد داشت که از استانداردهاي بيسيم ياد شده پشتيباني کند.
کاربران اين محصول همچنين مي توانن که فيلم هاي مورد نظرشان را از طريق کارت ميکرو اس دي نيز به دستگاه ارسال کنند. پاکت پروژکتور همچنين قابليت پخش فرمت هاي MP4، MP3، AVI و JPEG را دارد.
ابعاد گجت مورد بحث برابر با ۱۰۴ در ۲۵ در ۱۰۰ ميليمتر است و برخلاف نامش به سختي در جيب جاي مي گيرد. در واقع کاربران اين محصول مي توانند آن را در جيب کت خود يا شلوارهاي جين (البته در صورتي که بيش از اندازه جذب نباشد) جاي دهند و در نظر داشته باشيد که جيب تي شرت گنجايش آن را ندارد.
اين موضوع تا زماني که قيمت يک محصول پايين باشد، به چشم نمي آيد اما بايد به اطلاع تان برسانيم که دستگاه مورد بحث در ايالات متحده آمريکا در حدود ۲۵۰ دلار قيمت دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن