تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819488971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش براي استفاده حداکثري از منابع در راستاي اقتصاد مقاومتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۴ب.ظ)
تلاش براي استفاده حداکثري از منابع در راستاي اقتصاد مقاومتي نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد کشاورزي گفت: انگيزه شهدا در جهادسازندگي آباداني و عمران کشور بود تا استقلال و عزت ملت را فراهم آورند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌ا... عالمي در گردهمايي بزرگ سنگرسازان بي‌سنگر و ايثارگران پشتيباني و مهندسي جنگ جهاد کشاورزي در خراسان جنوبي با بيان اين که جهاد سازندگي برخي کارهاي ناممکن را ممکن کرد، اظهار کرد: عزيزان شاغل در جهادکشاورزي با ادامه راه شهدا، بايد اين وظيفه را به خوبي انجام دهند و بدانند جهاد در راه خدا همان چيزي است که شهدا خواسته بودند.
وي افزود: اقتصاد مقاومتي حداکثر استفاده مؤثر از منابع است تا کشور به استقلال کامل دست يابد بنابراين شما جهادگران با وجود قهر طبيعت بايد براي حفظ منابع کشور تلاش کنيد که همين وظيفه جهاد کشاورزي است.
ولي‌پور، رئيس سازمان جهاد کشاورزي خراسان جنوبي، نيز در اين گردهمايي با اشاره به وجود ارزشمند 122 نفر جانباز و پنج نفر آزاده در مجموعه سازمان، گفت: چهار هزار و 600 نفر از همکاران اين دستگاه در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه حضور داشتند که با 20 هزار خودرو براي بازسازي و هموارسازي راه رزمندگان اسلام از اين اداره به مناطق عملياتي دفاع مقدس اعزام شدند.
وي محل به شهادت رسيدن همکاران خود در جهاد کشاورزي استان را در مناطق عملياتي خرمشهر، شلمچه، دارخوين، دلگان، سوسنگرد، دشت آزادگان، تنگه چزابه، سومار، کرخه، کردستان، مهران، هوالعظيم و نيز جزاير فاو و مجنون عنوان کرد.
در اين گردهمايي با زنده نگه داشتن ياد و خاطره دوران دفاع مقدس، از 35 نفر خانواده شهيد و سه فرزند شهيد که جزو همکاران سازمان هستند، تجليل شد.
گفتي است؛ گردهمايي بزرگ سنگرسازان بي‌سنگر و ايثارگران پشتيباني و مهندسي جنگ جهاد کشاورزي خراسان جنوبي با رويکرد اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي و با هدف اشاعه فرهنگ ايثار، شهادت و به منظور تجليل از زحمات ايثارگران پشتيباني و مهندسي رزمي جنگ جهاد در طول هشت سال دفاع مقدس در سالن اجلاس دانشگاه پيام نور با حضور نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد کشاورزي، مسوولان استان و سازمان و بيش از هزار نفر از ايثارگران پشتيباني و مهندسي رزمي جنگ جهاد کشاورزي و خانواده‌هاي معظم شهدا برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن