تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821243765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موقوفات در راستاي مقابله با تهاجم فرهنگي به‌کار گرفته شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۲۶ق.ظ)
امام‌ جمعه شاهرود: موقوفات در راستاي مقابله با تهاجم فرهنگي به‌کار گرفته شوند امام‌ جمعه شاهرود گفت: در برهه کنوني بسيار لازم است تا موقوفات در راستاي مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان اسلام و انقلاب به‌کار گرفته شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمود ترابي امروز در جمع شماري از دست‌اندرکاران موقوفات در شاهرود اظهار کرد: اميدوار هستيم با آغاز راهي نو و خدمت‌گزاري‌هاي ويژه سازمان اوقاف و امور خيريه که درگيري مستقيم با زندگي مذهبي مردم دارند، در آينده در اين بخش وضع درخشان و خوبي داشته باشيم.
وي تصريح کرد: هر کاري که از دست ما برمي‌آيد، بايد براي همکاري با سازمان اوقاف و امور خيريه انجام دهيم و مسوولان شاهرود در اين بخش آماده همکاري هستند.
امام‌ جمعه شاهرود افزود: نياتي که در همه موقوفاتي داريم و ميراث بزرگي بوده که به ارث گذاشته شده، بايد همواره مورد توجه قرار گيرد و به نيات واقفان عمل شود.
ترابي اضافه کرد: همت همه مسوولان رفتن به‌طرف اين است که مقداري بتوانيم در موقوفات احيا و توسعه را شاهد باشيم.
وي تصريح کرد: وقف‌هاي قرآني را که نظر مقام معظم رهبري بر آن معطوف شده است، در سال جديد بايد مد نظر قرار داد و اين جهت‌دهي خوب را داشته باشيم تا بتوانيم از ظرفيت‌هاي مناسب فرهنگي شهرها استفاده کنيم.
امام‌ جمعه شاهرود افزود: اگر نخواهيم از ظرفيت‌هاي فرهنگي که داريم، نظير مساجد، تکايا، امامزاده‌ها و موقوفات استفاده و همه ظرفيت‌هاي ممکن را احيا و استفاده کنيم، در نهايت ضرر خواهيم ديد.
ترابي افزود: بايد از اين جايگاه‌ها در راستاي مقابله با تهاجم فرهنگي استفاده کرد و بدون توجه به موقوفات ديني نمي‌توانيم وظيفه‌اي را که بر عهده داريم، به درستي انجام دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن