تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819132292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف و مردان هسته‌ ای در راه سوئیس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ظریف و مردان هسته‌ ای در راه سوئیس




وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل و همچنین رایزنی و گفت‌وگو با همتای آمریکایی درباره برنامه هسته‌ای ایران صبح امروز به همراه تیم مذاکره کننده هسته‌ای راهی سوئیس شد.





خبرگزاری فارس: محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران در رأس تیم مذاکره کننده هسته‌ای به منظور شرکت در دور جدید رایزنی‌های هسته‌ای صبح امروز (دوشنبه) راهی سوئیس شد.

علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی نیز در این دور از رایزنی‌ها در مونترو سوئیس حضور دارد.

ظریف قرار است امروز (دوشنبه) در بیست و هشتمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو حضور یافته و ضمن ایراد سخنرانی در این نشست، در حاشیه آن با برخی مقامات شرکت کننده به گفت‌وگو بپردازد.

ظریف در حاشیه این نشست با سرگئی لاوروف همتای روس خود و وزیر خارجه هلند دیدار و با کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل نیز ملاقات و گفت‌وگو می‌کند.

سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه و حمید بعیدی‌نژاد مدیرکل سیاسی و امور بین‌الملل وزارت خارجه به همراه دیگر اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز راهی مونترو سوئیس شدند و قرار است رایزنی‌های معاونان وزرای خارجه ایران و آمریکا به ریاست عراقچی،‌روانچی و وندی شرمن و با حضور هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ظهر امروز (دوشنبه) در مونترو برگزار شود.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران پس از ژنو راهی مونترو می‌شود و قرار است عصر امروز (دوشنبه) با جان کری همتای آمریکایی خود در این شهر بر سر یک میز به گفت‌وگو بنشیند.

قرار است چهاردهمین دور مذاکرات جامع هسته‌ای بین ایران و شش کشور روز پنجشنبه 14 اسفند ماه در شهر مونترو برگزار شود.







تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن