تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 17 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800440704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احکام دادگاه مصر عليه حماس بي تاثير است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۳ (۹:۲۷ق.ظ)
عضو ارشد حماس: احکام دادگاه مصر عليه حماس بي تاثير است عضو ارشد جنبش حماس از راي صادره دادگاه مصري مبني بر تروريستي اعلام کردن اين جنبش به شدت از رژيم مصر انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، صلاح البردويل، عضو ارشد جنبش حماس در سخنان خود در برابر طرفداران اين جنبش درباره راي صادره دادگاه مصري در خصوص تروريستي اعلام کردن جنبش حماس به شدت از رژيم مصر انتقاد کرد و گفت: دستگاه قضايي مصر تحت تاثير سياستمداران اين کشور قرار دارد و اين حکم صادره عليه جنبش حماس، حکمي سياسي است.
وي گفت: مقامات مصري با اين گونه اقدامات به اسرائيل و به طور مشخص بنيامين نتانياهو نخست وزير اين رژيم و مبارزات انتخاباتي وي ياري مي رسانند.
البردويل با اشاره به اين که رژيم صهيونيستي در انزواي شديدي قرار دارد، بيان داشت: مقامات مصري با اين گونه اقدامات، اسرائيل را از انزوا خارج مي کنند و نتانياهو نيز در جامعه صهيونيستي مدعي مي شود توانسته است مصر را در کنار خود عليه گروه هاي مقاومت فلسطيني قرار دهد.
وي مقاومت را راهبرد اساسي گروه هاي فلسطيني در برابر رژيم صهيونيستي عنوان و تاکيد کرد: هيچ طرفي قادر نيست در عزم و اراده گروه هاي مقاومت فلسطيني خللي ايجاد کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن