تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820289397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واژگونی 206 در کانال آب + عکس‎


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
واژگونی 206 در کانال آب + عکس‎
واژگونی 206 در کانال آب + عکس‎ سقوط خودروی سواری به کانال آب در بزرگراه فتح منجر به مصدومیت راننده جوان آن شد.


به گزارش فرهنگ نیوز، در پی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، بیدرنگ ستاد فرماندهی آتش نشانی زنگ ایستگاه 16 را ساعت 16:31 دقیقه دیروزبه صدا درآورد.
آتش نشانان بلافاصله بسوی آدرس اعلام شده واقع در مسیرشرق به غرب بزرگراه فتح، نرسیده به پل کن رهسپار شدند.بنا به اظهار محمد علی مددی رئیس ایستگاه 16 آتش نشانی تهران، یکدستگاه خودروی پژو206 در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح در حال تردد بود که بدلایل نامعلوم به داخل کانال آب بین دو خط کند رو و تند رو بزرگراه سقوط کرد و واژگون شد.وی افزود: براثر این حادثه، راننده خودرو که فرزاد - ت 23 ساله بود از ناحیه دست وپا زخمی شد که توسط آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس شد.مددی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی و کشیدن نوار هشداردهنده در اطراف کانال، محل حادثه را ایمن کردند و در ادامه نیز خودرو به وسیله جرثقیل راهور از کانال بیرون آورده شد و به پارکینگ انتقال یافت.شایان ذکر است علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی درحال بررسی است.











93/12/11 - 08:46 - 2015-3-2 08:46:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن