تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804441486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورمحمدی: اگر مردم تخلفی دیدند، لطفا اعلام کنند/ با بگم بگم مشکل حل نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پورمحمدی: اگر مردم تخلفی دیدند، لطفا اعلام کنند/ با بگم بگم مشکل حل نمی شود


وزیر دادگستری امروز در صبحانه کاری با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی بر ضرورت کم شدن دست‌ واسطه‌ ها در بازار و افزایش کنترل و نظارت از سوی خود اصناف و اتحادیه‌ها تاکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مصطفی پورمحمدی پیش از ظهر امروز پس از نشست چند ساعته خود با اعضای اتاق بازرگانی ایران در مورد مشکلات و مسائل حقوقی و امنیتی که بخش خصوصی همواره در فعالیت‌های خود با آن دست به گریبان است، به پرسش خبرنگاران هم پاسخ داد.

وی در مورد اقدامات دولت برای جلوگیری از بروز رانت در کشور اظهار داشت: ما باید دست واسطه‌گران را که به دنبال کسب رانت در کشور هستند کوتاه کنیم که در این بین کنترل اصناف و اتحادیه‌ها نیز در بازار کالاهای مصرفی بسیار مهم است.
دانلود    
وزیر دادگستری در مورد شناسایی تخلفات که در روند واگذاری‌ها صورت گرفته نیز تصریح کرد: دولت تمام تلاش خود را می‌کند که از قانون تخطی ننماید؛ اما اگر مردم یا بخش‌های دیگر تخلفی را مشاهده کردند که دولت باید در چارچوب قانون آن را رعایت کند، لطفا آن را اعلام کنند.

وی بر این نکته صحه گذاشت که در گذشته روند واگذاری‌ تصدی های دولتی به صورت واقعی انجام نشده، اما در این دولت دغدغه اصلی آن است که به سمت توسعه بخش خصوصی و تسریع در واگذاری‌ها برویم تا عرصه مدیریت بنگاه‌های اقتصادی به بخش‌های خصوصی فعال واگذار شود، حتی در این زمینه تقسیط‌هایی را هم برای بخش خصوصی در امر واگذاری لحاظ کرده‌ایم.
پورمحمدی در مورد پرونده بدهی بانکی 6500 میلیاردی نیز گفت: این پرونده مربوط به سال‌های سال است که اتفاق افتاده و مربوط به یک بانک خصوصی است که وامی را پرداخت کرده و عمده این پرونده مربوط به سود بانکی آن است که تبدیل به معوقات بانکی شده و اکنون تبدیل به جنجال رسانه‌ای و سیاسی شده است و ترجیح می‌دهیم اسمی از بانک نبریم چون مشکلی را حل نمی‌کند.

وی تصریح کرد: اکنون در حال بررسی این پرونده هستیم و به طرفین اشکالاتی را وارد کرده‌ایم، ولی مشکل با بگم‌ بگم‌ها حل نمی‌شود، بلکه باید با اقدامات مناسب مانع پرداخت اینگونه وام‌ها به افرادی که ضمانت کافی ندارند، بشویم تا این گونه معضلات دیگر تکرار نشود.

وزیر دادگستری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به پروژه حمل و نقل ریلی اشاره کرد و گفت: یک قرارداد سریع و سیر 350 کیلومتری از تهران، قم و اصفهان در 2 - 3 نوبت امضا شده است که در فاز نخست 5.2 میلیارد یورو با 10 درصد توسط پیمانکار داخلی انجام می‌شود و فاینانس آن به مبلغ 2.5 میلیارد یورو گشایش یافته است که با 65 درصد عملیات توسط پیمانکار داخلی انجام می‌شود.

وی همچنین در مورد تشکیل دادگاه‌های تجاری از ارسال لایحه آن به مجلس خبر داد و گفت: پیگیر این موضوع در مجلس شورای اسلامی هستیم، تا موضوع به نتیجه برسد.

 

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن