تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819486404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارندگی 20 میلیمتری در کشور هفته نخست اسفندماه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
بارندگی 20 میلیمتری در کشور هفته نخست اسفندماه
با بارندگی حدود 20 میلی‌متری در هفته نخست اسفندماه 93، حجم بارش‌های کشور از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه 93) تاکنون به 117 میلی‌متر رسیده است.

خبرگزاری فارس: بارندگی 20 میلیمتری در کشور هفته نخست اسفندماه



به‌گزارش خبرگزاری فارس، این میزان بارش در مقایسه با میزان بارش‌های مدت مشابه سال آبی گذشته 10 درصد و درمقایسه با متوسط درازمدت 19 درصد کاهش نشان می‌دهد.
براساس این گزارش، میزان بارش‌ها در دوره مشابه سال آبی گذشته 130 میلی‌متر و دوره درازمدت در همین زمان 144 میلی‌متر ثبت شده است.
بیشترین افزایش بارندگی تا پایان هفته گذشته در مقایسه با دوره درازمدت در ایستگاه ترکرود رامسر در استان مازندران با 150 درصد افزایش بارش بوده و ایستگاه طاشکوئیه در استان هرمزگان با 93 درصد کاهش کمترین میزان بارندگی درمقایسه با دوره درازمدت را داشته است.
بیشترین میزان بارش طی هفته گذشته در حوضه آبریز سرخس با 31 میلی‌متر و کمترین بارش در حوضه مرزی شرق با 11 میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.
همچنین میزان بارش در حوضه آبریز دریای خزر طی هفته گذشته 22 میلی‌متر، حوضه دریای عمان و خلیج فارس 21 میلی‌متر، حوضه دریاچه ارومیه 12 میلی‌متر و حوضه فلات مرکزی 18 میلی‌متر گزارش شده است. انتهای پیام/م

93/12/10 - 09:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن