تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراياران مي توانند مشکلات مربوط به محله ها را به بهترين نحو مرتفع کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۷:۴۲ب.ظ)
مريم سعادت: شوراياران مي توانند مشکلات مربوط به محله ها را به بهترين نحو مرتفع کنند مريم سعادت بازيگر سينما و تلويزيون حدود 20 سال است که در منطقه لواسانات ساکن است و از اتفاقات مثبتي که در حوزه شهري و سيستماتيک اين منطقه و مشکلي که در اين منطقه وجود دارد مي گويد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين بازيگر تلويزيون گفت: حدود 20 سال است که در لواسانات ساکن هستم. اين منطقه به دليل آب و هواي بسيار خوب و بافت قديمي فضاي ييلاقي خود را حفظ کرده و در چند سال اخير هم ازنظر مسائل شهري بسيار پيشرفت کرده است و مسؤولان زي ربط سعي کرده‌اند هر آن چيزي که در تهران وجود دارد را به اين منطقه بياورند تا ساکنان اين منطقه بتوانند کارهاي خود را به‌راحتي و با سهولت انجام دهند.
به‌عنوان‌مثال بنده به عنوان بازيگر به‌راحتي مي‌توانم کارهاي مالياتي خود را با کمترين زمان ممکن در همين منطقه بدون رفتن و آمد و ماندن در ترافيک به تهران انجام دهم که اين امر براي من و ديگر ساکنان لواسان يک مزيت محسوب مي‌شود.
وي در ادامه به تنها مشکلي که در اين منطقه به وجود آمده و براي ساکنان قديمي آن خوشايند نيست اشاره کرد و افزود: سياست‌گذاري قديم شهرداري لواسانات اين‌گونه بود که به هيچ فردي اجازه ساخت‌وساز ساختمان‌هاي چندين طبقه داده نمي‌شد و فقط فرد اجازه داشت که از شيب زمين استفاده کند اما امروز شاهد اتفاق جديدي هستيم و آن‌هم ساخت‌وساز ساختمان‌هاي چندين طبقه و بلند است که اين موضوع باعث شده اين منطقه بکر از حالت بافت قديمي و جذاب خود خارج شود که اين مسئله خوشايند ساکنان نيست و اميدواريم با الگو شدن تشکيل شوراياري‌ها به‌مانند مناطق تهران و پيگيري خود شوراياران محلات در آينده ديگر شاهد اين رخداد در اين منطقه نباشيم.
سعادت در ادامه در خصوص شوراياري‌ها و کاربردي بودن اين نهادها براي حل مسائل و مشکلات محله تصريح کرد: از اين نهاد و کارايي آن اطلاعات چنداني ندارم و تا به امروز هم به دليل دغدغه‌هاي کاري در اين جلسات شرکت نکرده‌ام از سوي ديگر هرگز به جايگاه و پست و مقام دل‌بسته نبوده اما از هر کار که براي رفاه مردم و کمک به آن‌ها باشد دريغ نمي‌کنم و خوشحال مي‌شوم که در اين زمينه کاري انجام دهم. بااينکه از عمر شوراياري‌ها خيلي نگذشته و تازه چهارمين دوره انتخابات آن است اما اين افراد نمايندگان مردم در محله هستند. درنتيجه اميدوارم که در جهت رفاه مردم قدم بردارند و مشکلات مربوطه به محله‌ها را به بهترين نحو ممکن مرتفع کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن