تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817082006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدل جديد «مک لارن» از راه رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۳۳ب.ظ)
مدل جديد «مک لارن» از راه رسيد شرکت مک لارن از مدل 675LT 2016 رونمايي مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج، کمپاني مک لارن مدل 675LT خود را که به‌نوعي نسخه به‌روز شده، مستحکم‌تر، پرقدرت و سبک شده مدل 650S کنوني است رسماً معرفي کرد و به‌زودي نيز در نمايشگاه ژنو امسال از آن رونمايي خواهد کرد.
اين خودروساز قصد دارد محصولات خود را به سه دسته Ultimate، Super و Sport تقسيم کند؛ حالا 675LT با ورود به سبد محصولات اين کمپاني بالاتر از 650S و در رده Super قرار مي‌گيرد. جالب است بدانيد P1 در دسته Ultimate بوده و مدل‌هاي کوچک تندوتيز که در آينده خواهند آمد رده Sport را تشکيل خواهند داد.
عبارت LT مخفف “Long Tail” است که منظور همان نحوه طراحي آئروديناميک خودرو است که اولين بار در سال 1997 در مدل F1 Long Tail پياده شد. استفاده بسيار وسيع از فيبرکربن در قسمت‌هاي مختلف خودرو مثل شاسي، بدنه، عناصر سبک‌وزن پيشرانه، قطعات آئروديناميکي، باله عقب، ورودي‌هاي هوا، اسپليتر، سپرها، ديفيوزر و.. ديده مي‌شود که دستاورد آن کاهش وزن خشک به ميزان 100 کيلوگرم نسبت به 650S و رسيدن به عدد 1230 کيلوگرم و همچنين افزايش نسبت قدرت به وزن از 493 اسب بخار بر تن در مدل 650S به 541 اسب بخار بر تن در 675LT است.
در بخش فني، 675LT از همان نمونه 3.8 ليتري V8 توربو دوقلوي مورد استفاده در 650S سود مي‌برد اما يک تفاوت عمده وجود دارد، در اين مدل 50% اجزا شامل توربوها، ميل‌سوپاپ، اتصالات، سامانه سوخت‌رساني سريع‌تر، جزئيات سرسيلندر، منيفولد هاي اگزوز و.. جديد هستند. به دليل همين وسعت تغييرات کد اين نمونه M838TL بوده و با پيشرانه 650S متفاوت است. حداکثر توان خروجي افزايشي معادل 25 اسب بخار داشته و به 666 اسب بخار در دور 7100 رسيده؛ بيشينه گشتاور هم با 21.6 واحد افزايش به 699.6 نيوتون در متر در دور 5500 تا 6500 رسيده است. جعبه‌دنده نيز از نوع دوکلاچه و 7 سرعته خواهد بود. از طرفي ترکيب وزن کمتر با قلب پربازده‌تر سبب شده 675LT شتاب 0-96 کيلومتر را 0.1 ثانيه سريع‌تر از 650S و در 2.9 ثانيه ثبت کند؛ اما قدم بزرگ‌تر کاهش زمان لازم براي رسيدن به مرز 200 کيلومتر بر ساعت است که از 8.4 به 7.9 ثانيه رسيده است.
البته به خاطر نوع طراحي آئروديناميکي بدنه کمي با افزايش ضريب درگ روبرو هستيم که حداکثر سرعت را در 329.9 کيلومتر بر ساعت (3.2 کيلومتر بر ساعت کمتر از 650S) محدود کرده است.
ظاهر خودرو شباهت زيادي با 650S دارد با اين تفاوت که بسيار تهاجمي‌تر و آئروديناميک تر از آن است. از عناصر عمده طراحي آن مي‌توان به ترمز هوايي 50% بزرگ‌تر و پرده بين چراغ‌هاي عقب از جنس پلي کربنات اشاره کرد. در قسمت عقب باله بزرگ فيبر کربني، خروجي‌هاي اگزوز تيتانيومي و مجموعه سپر و ديفيوزر غول‌پيکر زير آن‌ها توجه هر بيننده‌اي را جلب مي‌کند. در نماي جلو نيز سپر جديد و اسپليتر بزرگ‌تر (باز هم از جنس فيبرهاي کربن!) بسيار اغوا کننده است. شايان‌ذکر است که موارد ذکر شده جلو و عقب خودرو در آئروديناميک و خنک کاري نقش بسزايي دارند؛ به‌گونه‌اي که سپر و اسپليتر جلو هوا را به سمت ورودي‌هاي جانبي و عقب هدايت مي‌کند و ديفيوزر و ترمز هوايي باعث پايداري و نيروي رو به پايين بيشتر مي‌شود. در نگاهي کلّي حدود يک‌سوم اجزا در مدل جديد با 650S متفاوت هستند.
در مورد درون کابين هم به گفته مک لارن فضاي آن رنگ و بوي P1 دارد و صندلي‌هايي خواهد داشت که از فيبرهاي کربن ساخته شده و با آلکانتارا پوشيده شده‌اند.
675LT در قالب طرحي که خود کمپاني آن را “By McLaren” مي‌خواند هم عرضه خواهد شد که داراي رنگ‌هاي معروف و خاص و الهاماتي از گذشته است. در بعضي موارد نيز امکان سفارش درون و بيرون خودرو با رنگ و تِم يکسان وجود خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن