تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821078196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتي امثال خدادوست هست نبايد در افسانه ها دنبال الگو گشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ اسفند ۱۳۹۳ (۱۲:۰ب.ظ)
استاندار اسبق فارس: وقتي امثال خدادوست هست نبايد در افسانه ها دنبال الگو گشت استاندار اسبق فارس گفت : تا زماني که اسطوره هايي مانند پروفسور خدادوست داريم نيازي نيست که در افسانه ها به دنبال الگو بگرديم.
به گزارش خبرگزاري موج، ابراهيم انصاري لاري شامگاه جمعه در مراسم تقدير يونسکو از پروفسور خدادوست با بيان اينکه در کشور ما الگو براي جوانان زياد است افزود: بايد افرادي مانند پروفسور خدادوست را به جوانان بيش از گذشته معرفي کرد نه اينکه اين افراد بزرگ را به فراموشي بسپاريم.
وي ادامه داد: اين شخص داراي اعتقادات و ايمان قوي است و رمز محبوبيت پروفسور خدادوست همين ايمان عميق به يکتا خالق هستي و عشق پرشور به خداوند است.
وي تصريح کرد: خدادوست يک مرد عاشق است که عشق به تعالي با سرچشمه معرفت و ايمان دارد که اين نوع ايمان در زندگي هر کس جريان داشته باشد او را در اخلاق برتر مي کند.
استاندار اسبق فارس يادآور شد: ايمان پروفسور خدادوست از روي عشق به ايزد يکتا بود نه اينکه از روي ترس و اجبار اينگونه نشان دهد.
انصاري لاري ادامه داد: زندگي خدادوست نشان از وجدان و انسانيت است که بايد براي همگان درس باشد.
وي افزود: بايد زندگي خدادوست درسي براي جوانان باشد نه اينکه در افسانه ها به دنبال الگو براي جوانان ايران باشيم.

انصاري لاري با بيان اينکه خوشبختانه سازمان يونسکو همچنان پاک و به دنبال واقعيت است، گفت: يونسکو از جمله نهادهايي است که خوشبختانه بازيچه دست قدرتمندان نشده و به سمت فريبکاري روي نياورده و از کوه، کاه و از کاه، کوه نمي سازد.
وي با بيان اينکه براي رسيدن به موفقيت بايد تلاش کرد، گفت: پروفسور خدادوست مانند افرادي که به رسم ساليان اخير يک شبه از سربازي به سرداري رسيده باشند نيست بلکه براي رسيدن به موفقيت رنج کشيده و تلاش فراوان کرده است.
استاندار اسبق فارس با اشاره به اينکه پروفسور خدادوست عاشق ايران است، گفت: اين فرد کسي نبوده که به خارج از کشور برود و باز نگردد بلکه همواره در حال تردد به ايران بود و اقدام به ساخت مجموعه درماني کرد که هيچگاه از ديد و دل مردم خارج نمي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن