تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821112645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ سرخ انتخابی آگاهانه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛ مرگ سرخ انتخابی آگاهانه است خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تجلیل از مربیان پرورشی و خانواده 7 شهید امورتربیتی که در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: شهادت، انتخاب آگاهانه و توام با معرفت و بصیرت برای یک هدف مقدس است.
۱۳۹۳ شنبه ۹ اسفند ساعت 10:15

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم به سه رسالت  مربیان پرورشی و تربیتی اشاره کرد و گفت:  دفاع، پاسبانی و پاسداری از انقلاب اسلامی و مرزهای ایمان و عقیده  یکی از این رسالت ها است.
هادی زارع پور  پاسخگویی به نیازهای روحی،روانی و جسمانی  دانش آموزان را  از دیگر فلسفه های وجودی و رسالت های پرورشی و تربیتی عنوان کرد.
وی گفت: شکوفا  نمودن  استعدادها، قابلیت ها و توانمندی های دانش آموزان در ابعاد مختلف از دیگر رسالت هایی است که بر دوش مربیان  پرورشی و تربیتی است.
وی با اشاره به برگزاری نخستین کنگره شهدای امورتربیتی در تهران، این اقدام را یک حرکت ارزشمند و  زیبا از سوی وزارت آموزش و پرورش توصیف کرد و گفت: در این مراسم از خانواده 7 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تجلیل شد.
زارع پور با اشاره به شهدای فرهنگی و دانش آموز استان، ابراز کرد: 98 شهید فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 7 شهید در حوزه امورتربیتی فعالیت داشتند.
وی افزود: 9 شهید نیز در حوزه سوادآموزی فعالیت داشته و  465 شهید دانش آموز نیز از دیگر افتخارات آموزش و پرورش استان می باشند.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن