تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802214808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه میانه تشریح کرد آخرین اخبار از جلسات مسئولان درباره واگذاری فولاد میانه به بخش خصوصی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه میانه تشریح کرد
آخرین اخبار از جلسات مسئولان درباره واگذاری فولاد میانه به بخش خصوصی
امام جمعه شهرستان میانه از تشکیل جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستان و خریداران بخش خصوصی کارخانه فولاد میانه در محل سازمان خصوصی سازی در تهران خبر داد و گفت: تنها دغدغه مسئولان شهرستان میانه را حفظ سطح اشتغال موجود در کارخانه فولاد است.

خبرگزاری فارس: آخرین اخبار از جلسات مسئولان درباره واگذاری فولاد میانه به بخش خصوصی



به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حامدی امام جمعه شهر میانه در جمع پرشور نمازگزاران در محل مسجد جامع این شهر، یادگیری و عمل به احکام اسلامی در تجارت و کسب و کار را، مسئله‌ای بسیار مهم عنوان کرد و اظهار داشت: در آستانه ایام عید عدم آگاهی و عمل نکردن بازاریان و تمام افراد جامعه به آیات و روایات الهی، موجب  رواج ربا در سطح جامعه می‌شود.
خطیب جمعه میانه با بیان این موضوع که بیماری ربا در جامعه باعث بر هم زدن نظام اجتماعی می‌شود، بر لزوم حفظ ایمان با صداقت تمام، تاکید و خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات مادی و معنوی و ایجاد اختلافات طبقاتی در جامعه و شکل‌گیری اغده و کینه در  افراد، در سایه ربا بوجود آمده است.
وی قوانین اسلام  به عنوان جامع و کامل‌ترین دین در دنیا را عامل مبارزه و ریشه‌کنی ربا دانست و اظهار داشت: بسیاری از کشورهای قدرتمند اقتصادی دنیا با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، که تنها راه درمان آن حرکت به سوی اجرای احکام اسلامی است.
خطیب جمعه میانه با اشاره به جمعه پنجم اسفند ماه و نامگذاری آن به عنوان روز امور تربیتی در تقویم رسمی کشور، ضمن ارج نهادن به زحمات مربیان و معلمین و فعالین این عرصه،خواستار توجه هر چه بیشتر و فعالیت روز افزون به جهت هجمه های سنگین دشمن در مقوله فرهنگی شد.
حامدی ضمن عرض تسلیت به تمام مسلمان جهان به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روز ۱۳ اسفند، خواستار شرکت پرشور مردم در مراسمات عزاداری این روز در سطح شهر شد.
وی ضمن اشاره به سالروز  تاسیس کمیته امداد خمینی (ره) در سال ۵۷،مصادف با روز ۱۴ اسفند، و نامگذاری این روز با عنوان  روز احسان و نیکوکاری بر لزوم توجه و کمک رسانی مردم به افراد نیازمند در آستانه ایام عید بیش از پیش  تاکید کرد.
نماینده ولی‌فقیه در شهرستان میانه با اشاره به روند پیش روی مذاکرات هسته‌ای  و رویکرد کشورهای غربی در به ثمر نشستن اهداف خود در مقوله طولانی کردن این مذاکرات ضمن اشاره به بیانات رهبر انقلاب (مد) در دیدار مردم آذربایجان‌شرقی در روز ۲۹ بهمن، افزود  کشورهای غربی با تخیل و ذهنیت‌سازی غلط و با طولانی کردن روند مذاکرات به دنبال دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده خود است، که با هوشیاری مردم و مسئولان و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تمام نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب خواهد شد.
حجت الاسلام  و المسلمین حامدی همچنین از رزمایش یگان‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با عنوان پیامبر اکرم (ص) در آب‌های خلیج همیشه فارس و تنگه هرمز، به عنوان نمادی از نمایش اقتدار و توان بازدارندگی سربازان این مرز و بوم یاد کرد و از همراهی ملت ایران در کنار کشورهای مظلوم و ستم دیده و مشخص شدن تکلیف دشمنان را از جمله پیامدهای این رزمایش غرور آفرین عنوان کرد.
امام جمعه میانه همچنین از تشکیل جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستان و خریداران بخش خصوصی کارخانه فولاد میانه در محل سازمان خصوصی سازی در تهران خبر داد و اظهار داشت : اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی کشور است که باعث پیشرفت و ترقی مجموعه‌های صنعتی و کارخانجات تولید در راستای واگذاری به بخش خصوصی امکان پذیر خواهد بود.
وی ایجاد اشتغال را یکی از عمده‌ترین اهداف اجرای این سیاست کلان در سطح کشور برشمرد و افزود: متاسفانه به علت غفلت مجریان امر در اجرای سیاست های اصل ۴۴ در بحث واگذاری فولاد مشکلاتی در این واحد صنعتی بوجود آمده که با همت و تلاش مسئولان و جلسات پی در پی تمام موارد از طریق قانون پیگیری شده است .
وی تنها دغدغه مسئولان شهرستان میانه را حفظ سطح اشتغال موجود در کارخانه فولاد  عنوان کرد و افزود : در جلسه مذکور تمام این موارد از سوی حاضران و نمایندگان کارگران مطرح و قرار شد تا نتیجه نهایی با توافق حاصله میان خریداران و سازمان خصوصی سازی اتخاذ و عملی شود.
امام جمعه میانه وجود اختلاف در داخل این مجموعه صنعتی در دوران گذشته را عامل ایجاد برخی نابسمانی‌ها و از دست رفتن بسیاری از فرصت‌های پیش رو از جمله خریداری این مجموعه توسط افراد بومی و واگذاری سهام به کارگران برشمرد و بر لزوم پیگیری و به نتیجه رسیدن جلسات متعدد با مسئولان سازمان خصوصی سازی تاکید کرد.
وی در آستانه برگزاری یادواره شهید دکتر ناصرالدین نیکنامی در روز شنبه ۹ اسفند در شهر میانه ضمن تشریح ابعاد شخصیتی این شهید والامقام با اشاره به کسب درجات بالای علمی در خارج از کشور و بازگشت و خدمت و جان فشانی این شخصیت نسبت به وطن و ملت خویش، با بیان این موضوع که ایشان در دوران جنگ هم رزم شهید چمران بوده است، از وی به عنوان چمران آذربایجان یاد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حامدی بر لزوم شناساندن و انتقال مفاهیم و ارزش‌های این شهدا به نسل امروز تاکید  و اظهار داشت: در شرایطی که استکبار جهانی با الگوسازی و تامین خوراک به منظور اسلام ستیزی وارد میدان نبرد شده است، ما نبایست در شناساندن شخصیت‌های خود ساخته‌ای همچمون شهید دکتر ناصرالدین نیکنامی غفلت کنیم. انتهای پیام/60015

93/12/08 - 15:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن