تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820570031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافيک چالش اصلي کلان شهرهاي دنيا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۳۹ق.ظ)
ترافيک چالش اصلي کلان شهرهاي دنيا است معاون حمل‌ونقل شهرداري تهران ترافيک را چالش اصلي کلان‌شهرهاي دنيا دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، چهاردهمين کنفرانس بين‌المللي «مهندسي حمل‌ونقل و ترافيک» که به مدت دو روز در محل برج ميلاد تهران برگزار شده بود، طي مراسم ويژه‌اي به کار خود پايان داد.
در مراسم اختتاميه اين کنفرانس که با حضور جمعي از مسوولان از جمله چند تن از اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران و بيش از دو هزار نفر از علاقه‌مندان برگزار شده بود، پروفسور کازويا کاوامورا (Kazuya Kawamura) استاد دانشگاه ايلي نويز شيکاگو و جليل شاهي از اساتيد برجسته ترافيک کشورمان، تنها سخنرانان مراسم اختتاميه اين کنفرانس علمي بودند که مسوولان برگزاري آن ترجيح داده بودند، کنفرانس بين‌المللي مذکور به‌جاي سخنراني‌هاي رسمي مقامات سياسي، صحبت‌هاي کارشناسي نخبگان علمي پايان‌بخش آن باشد.
معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران که به‌عنوان رئيس کنفرانس، مسووليت عالي برگزاري اين کنفرانس بين‌المللي را بر عهده داشت، گفت: اين کنفرانس که باهدف ارائه آخرين نتايج تحقيقات انجام شده توسط متخصصان بين‌المللي صنعت حمل‌ونقل برگزار شد، فرصت ارزشمندي براي ارائه ايده‌هاي نوين، انتقال تجارب اين حوزه و نيز مديريت دانش ترافيک بود.
سيد جعفر تشکري هاشمي، با اشاره به اين‌که امروزه با گسترش پديده شهرنشيني و افزايش مسافت سفرهاي درون شهري، ورود بي‌رويه خودرو به شهرها و افزايش مسائل و مشکلات ناشي از جابه‌جايي شهروندان، حمل‌ونقل و ترافيک ابعاد گسترده‌اي يافته و از چالش‌هاي اصلي کلان‌شهرها در دنيا به شمار مي‌آيد، افزود: سعي مي‌کنيم تا با استفاده از تجارب جهاني و داشتن رويکردهاي کوتاه مدت و بلند مدت در مسائل شهري، ضمن ايجاد زيرساخت‌هاي حمل‌ونقل انسان محور، بهبود کيفيت زيست شهري و زندگي شهروندان با محوريت ارتقاي عملکرد حمل‌ونقل شهري، سرفصل اقدامات مديريت شهري باشد.
وي با بيان اين‌که بهره‌گيري از توانمندي متخصصان حمل‌ونقل و ترافيک و ايجاد شرايط مناسب جهت همفکري و تعامل ايشان، مي‌تواند زمينه‌ساز شناخت بهتر و بيشتر مسائل و مشکلات موجود و حل‌وفصل دقيق‌تر و سريع‌تر آن‌ها باشد، اظهار کرد: دانش محور نمودن فعاليت‌هاي حوزه حمل‌ونقل و ترافيک و توجه به مباحث علمي، مبناي سياست‌گذاري و برنامه‌ريزي در اين حوزه بوده و خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن