تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819862973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعيت اشتغال زنان بهبود مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ اسفند ۱۳۹۳ (۲۱:۱۷ب.ظ)
معاون امور زنان و خانواده رئيس جمهور: وضعيت اشتغال زنان بهبود مي يابد معاون امور زنان و خانواده رئيس جمهور گفت: در تلاش هستيم تا اشتغال را به سمت و سوي بخش خصوصي و تعاوني‌ها هدايت کنيم. با چنين رويکردي زنان بدسرپرست و بانوان هنرمند مي‌توانند از توانمندي خود بهره ببرند.
به گزارش خبرگزاري موج، شهيندخت مولاوردي ظهر امروز در نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌ها که در دانشگاه علوم پزشکي قم برگزار شد، اظهار کرد: طرحي سه ساله پيش‌بيني شده که از ظرفيت‌هاي بخش خصوصي و دستگاه‌هاي اجرايي در 31 استان استفاده شده و بازارچه‌هايي براي توسعه کارآفريني بانوان در 10 استان کشور در نظر گرفته شود.
وي با اشاره به مزاياي اين بازارچه‌ها تصريح کرد: با اجرايي شدن اين طرح بانوان مي‌توانند آثار هنري و توانمندي‌هاي خود را به نمايش گذاشته و زمينه‌هاي بازاريابي و فروش آنها را فراهم کنند تا به اين شيوه امنيت شغلي مناسبي را براي خود فراهم کنند.
معاون امور زنان و خانواده رئيس جمهور در ادامه از طرح ضربتي اشتغال خبر داد و گفت: اين طرح با هدف توسعه کارآفريني براي جوانان فارغ التحصيل دانشگاهي در دستور کار قرار داده شده تا در لايحه حمايت خانواده به آن نگاه ويژه صورت بگيرد. وي با بيان اينکه در تلاش هستيم تا اشتغال را به سمت و سوي بخش خصوصي و تعاوني‌ها هدايت کنيم، تصريح کرد: با چنين رويکردي زنان بدسرپرست و بانوان هنرمند مي‌توانند از توانمندي خود بهره ببرند.
مولاوردي با اشاره به ديگر مزاياي اجرايي شدن طرح گفت: با اجرايي شدن اين طرح، در سند اشتغال پايدار به وضعيت اشتغال زنان توجه ويژه‌اي خواهد شد.
وي از طرح ديگري مبني بر کاهش ساعت کار زنان در دستگاه‌ها خبر داد و تصريح کرد: اين طرح براي افرادي که شرايط خاص دارند مطرح شده است تا بانوان بتوانند به نقش‌هاي چندگانه همسرداري و فرزند داري برسند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن