تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یارانه نقدی باید برداشته شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


عضو کمیسیون اقتصادی ؛
یارانه نقدی باید برداشته شود
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرداخت یارانه به صورت 35 روز فقط در حد یک پیشنهاد بود، گفت: شیوه و راه های بهتری نیز برای پرداخت یارانه وجود دارد.




به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، جعفر قادری افزود: پرداخت یارانه به صورت 35 روز یا همان 10 ماه در سال در حد پیشنهاد بود و باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

وی ادامه داد: البته در کنار این پیشنهاد طرح ها و راهکارهای بیشتری نیز وجود دارد که دولت با اجرایی کردن آن می تواند به بخش سلامت، پروژه های عمرانی و همچنین تولید توجه داشته باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت علاوه بر جبران کسری اعتبار طرح هدفمندی یارانه ها باید به فکر اعتبار طرح های عمرانی به منظور تکمیل پروژه ها و همچنین بخش سلامت و تولید باشد.

پیشنهاد اوراق مشارکت سه ساله
قادری گفت: یکی از شیوه و راهکارهای موجود، پرداخت اوراق مشارکت سه ساله است که دولت می تواند آن را اجرایی کند، اضافه کرد: دولت در کنار اینکه وجه نقد به سه دهک پایین جامعه پرداخت می کند برای قشر متوسط به بالای به جای پرداخت وجه نقد می تواند اوراق مشارکت سه ساله در نظر گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: با اوراق مشارکت سه ساله سود و اصل اوراق بعد از سه سال تامین می شود و به جای دادن وجه نقد و افزایش نقدینگی در جامعه، سرمایه گذاری صورت می گیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با چنین طرحی دولت به راحتی می تواند اهداف تعیین شده در طرح هدفمندی یارانه ها را دنبال کند./میزان/110
 



۰۶/۱۲/۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن