تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798585054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چندش‌ آورترین جاذبه‌ های گردشگری در جهان +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عجایب گردشگری/
چندش‌ آورترین جاذبه‌ های گردشگری در جهان +تصاویر
باور کنید یا نه، برخی از پربازدیدترین مکان‌های گردشگری جهان اصلا جذاب نیستند و حتی بالعکس، ظاهری ناخوشایند و چندش‌آور هم دارند.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، باور کنید یا نه، برخی از پربازدیدترین مکان‌های گردشگری جهان اصلا جذاب نیستند و حتی بالعکس، ظاهری ناخوشایند و چندش‌آور هم دارند. در گزارش پیش‌رو پنج مکان معروف گردشگری را معرفی می‌کنیم که بازدید از آن حس بدی برای گردشگران به همراه داشته است. دیوار آدامس، سیاتل آمریکا در شهر سیاتل دیوار معروفی است پر از آدامس‌های جویده شده. گردشگران از سراسر جهان پای این دیوار ایستاده‌اند و آدامس‌های خود را روی آن چسبانده‌اند. گفته می‌شود قدیمی‌ترین آدامس‌ این دیوار 20 سال پیش روی آن چسبانده شده است. برخی از بخش‌های این دیوار چند اینچ ضخامت دارند و به علت چسباندن چندین آدامس روی هم، تا 15 فوت هم بالا رفته است.
 
 



 بزرگترین نمایشگاه قارچ، اروگان آمریکا هرکسی علاقه به قارچ ندارد، اگر شما هم از این دسته هستید، هرگز پا به جنگل ملی «مالهور» اروگان نگذارید. این‌جا مکانی است که انواع مختلف و کمیاب قارچ از جمله قارچ‌های عظیم‌الجثه عسل رشد می‌کنند. این جنگل بزرگترین کلونی قارچ در جهان است که در فضایی 2200 هکتاری گسترده شده و قدمتی 2400 ساله دارد. گفته می‌شود وزن کل قارچ‌های این منطقه به 35 هزار تن می‌رسد. ناگفته نماند همه قارچ‌های این نمایشگاه لزج نیستند، برخی از آن‌ها خیس هستند!
 
 



 موزه موی «لیلا»، میسوری آمریکا دیدن دسته موهای قدیمی شاید یکی از چندش‌آورترین صحنه‌هایی باشد که در ذهن یک گردشگر باقی بماند. «لیلا کاهون»، بنیان‌گذار این موزه اما یکی از افرادی است که نه‌تنها حس بدی از دیدن مو به او دست نمی‌دهد، بلکه سال‌ها وقتش را صرف جمع‌آوری مو و تزیین ساختمان‌های مختلف با آن کرده است. بیش از 2 هزار آیتم از جمله زیورآلات و حلقه‌های تزیینی که همگی از مو تهیه شده‌اند، در این مکان نگهداری می‌شود. قدمت برخی از این حلقه‌های مو به قرن هفدهم می‌رسد، موهایی که برای زیباتر کردن خانه‌های دوره ویکتوریایی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.
 
 



حفره برکلی، مونتانا آمریکا حفره «برکلی» که سابقا معدن مس بوده، با آبی که به رنگ قرمز متمایل است منظره‌ای زیبا را رودرروی گردشگران قرار می‌دهد، اما مسأله اینجاست که این آب آرام و درخشان، شدیدا آلوده به اسید و فلزات سمی است. طول این حفره یک مایل، عرض آن نیم مایل و عمق تقریبی آن برابر با 1780 فوت و آب آن به‌شدت مرگبار و آلوده است. سال 1995 دسته‌ای از غازهای برفی راهشان را گم کردند و در ساحل این آب‌ها فرود آمدند. صبح روز بعد 342 تای آن‌ها مرده بودند! با وجود حفاظت دولتی از این مکان خطرناک، مردم هنوز از آن دیدن می‌کنند، اما خوشبختانه نمی‌توان خیلی به آن نزدیک شد. گردشگران با پرداخت دو دلار می‌توانند روی سکویی که بالای آن واقع شده بروند و از بالا آن را تماشا کنند.
 
 



استخرهای نوشیدنی «هاکونه»، ژاپن  اگر نمی‌توانید تحمل کنید جمعیتی از مردم در نوشیدنی مورد علاقه‌تان شنا می‌کنند، به این آبگرم‌ها نروید. در این مکان 25 حوضچه وجود دارد که آب آن‌ها، آبگرم معمولی نیست، بلکه مردم در چای سبز، قهوه، سوپ میسو و دیگر نوشیدنی‌ها غوطه‌ور می‌شوند. اگر با شنا کردن در مایعی چسبناک همراه با افرادی از گروه‌های سنی مختلفی مشکلی ندارید، می‌توانید به ژاپن بروید و از این مکان دیدن کنید. البته گفته می‌شود مایعات داخل این حوضچه تخلیه می‌شود و پس از اتمام سانس‌ها، کسی آن را نمی‌نوشد!
 
 



انتهای پیام/

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

عجیب ترین چاه دنیا به نام چاند بائوری در هند+تصاویر
معرفی ساحل قرمز رنگ پانیجین در چین+تصاویر
پلی از ریشه درختان زنده در هند + عکس
صومعه‌ای با معماری عجیب + تصاویر
عجیب‌ترین رودخانه‌های جهان + تصاویر




کد خبر: ۵۱۴۳۱۸۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن