تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802729651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کرج: تعهد و تخصص مهمترین راهکار توسعه کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه کرج:
تعهد و تخصص مهمترین راهکار توسعه کشور است
امام جمعه کرج گفت: تعهد و تخصص مهمترین راهکار پیشرفت و توسعه کشور است.

خبرگزاری فارس: تعهد و تخصص مهمترین راهکار توسعه کشور است



به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،  آیت‌الله سید محمد‌مهدی حسینی‌همدانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این استان با اعلام اینکه برخورداری از تعهد و تخصص از مهمترین اصولی است که می‌تواند بر رشد کمی و کیفی فعالیت کارکنان و مسئولان تاثیر مطلوب داشته باشد، افزود: در این نظام باید افراد متعهد و متخصص در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شوند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ادامه داد: در دین مبین اسلام روایات بسیاری وجود دارد که بر تعهد و تخصص کاردانان و مسئولان تاکید می‌کند و فقدان این دو ویژگی را زمینه‌ساز تزلزل جامعه می‌داند.
این مقام مسئول همچنین بر هم سنگی این دو ویژگی تاکید کرد و گفت: تعهد بدون تخصص راه به جایی نمی‌برد و تخصص بدون تعهد نیز نه تنها موجب رونق جامعه نمی‌شود بلکه زمینه انحطاط آن را فراهم می‌کند.
حسینی همدانی گفت: مسئولان در هر جایگاه و سمتی که باشند اگر با عملکرد خود موجب تضعیف کارایی نظام شوند به هیچ وجه نمی‌توان کار آن ها را توجیه کرد، لذا باید در انتخاب مسئولان دقت کافی داشته باشیم.
وی در ادامه از دسیسه‌های دشمنان سخن به میان آورد و تأکید کرد: دشمنان با حربه‌های مختلف از جمله تحریم‌های اقتصادی قصد تضعیف نظام اسلامی را دارند و از تمام امکانات خود برای تحقق این هدف استفاده می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز تنها راه مقابله با تحریم‌ها را افزایش تولید و خرید محصولات داخلی دانست و گفت: تکیه بر امکانات داخلی و بهره‌گیری از پتانسیل‌های کشور، افزایش تولید و رونق جامعه را میسر می‌کند که تحقق این مهم دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم‌ ناکام می‌گذارد.
وی خاطرنشان کرد: برخی از عملکردها با اقتصاد مقاومتی در دستگاه‌های اجرایی سازگار نیست و ارایه گزارش‌های کاری در برگه‌های بزرگ هدر رفت بیت‌المال است که باید مورد توجه مدیران و مسئولان قرار گیرد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان به نقش شوراها اشاره کرد و افزود: شوراها به عنوان قرارگاه فرهنگی نقش قابل توجهی در رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی استان دارند.
امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: شورا ها می‌توانند با طرح و بررسی معضلات اجتماعی استان در جهت افزایش رضایتمندی مردم گام بردارند و زمینه خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم را فراهم آورند.
وی در پایان به فرارسیدن ایام نوروز اشاره کرد و گفت: البرز به عنوان شاهراه مواصلاتی 12 استان کشور در ایام نوروز میزبان مسافران بسیاری خواهد بود، لذا باید با فراهم کردن امکانات سفر خوشی را برای آنان رقم بزنیم، البته در راستای انجام این فعالیت‌ها نباید همزمانی ایام فاطمیه و عید نوروز را فراموش کنیم و اقدامات به گونه‌ای سازماندهی شود که چهره شهر متناسب با شئون و ارزش‌های دینی و اسلامی باشد.   انتهای پیام/2302/گ

93/12/06 - 18:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن