تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820303870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشنامه جامع کرمان تدوين مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۲۵ب.ظ)
دانشنامه جامع کرمان تدوين مي شود دانشنامه جامع كرمان با همكاري سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران و استانداري كرمان تدوين مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، بر اساس تفاهم‌نامه‌اي که مابين سازمان اسناد و کتابخانه ملي به نمايندگي سيد رضا صالحي اميري و استانداري کرمان به نمايندگي عليرضا رزم حسيني منعقد شد مقرر شد که دانشنامه جامع کرمان تدوين شود.
بر اساس اين تفاهم‌نامه، طرفين بايد براي استفاده هر چه بيشتر از ظرفيت‌هاي علمي کشور براي تدوين دانشنامه جامع کرمان استفاده کنند. همچنين طرفين بايد در بررسي و شناسايي نيازهاي گوناگون در زمينه‌هاي مختلف علمي، تحقيقاتي و بهره‌گيري مطلوب از امکانات موجود و منابع مطالعاتي براي تدوين دانشنامه جامع استان کرمان همکاري کنند.
سازمان اسناد و کتابخانه ملي بر اساس اين تفاهم‌نامه متعهد مي‌شود که کليه اقدامات علمي دانشنامه جامع کرمان و نيروي متخصص علمي و منابع لازم بدين منظور را تأمين کند.
آماده‌سازي و ارائه طرح دانشنامه در بخش‌هاي مختلف تاريخ، جغرافيا، هنر، سياست، اقتصاد، اديان و مذاهب، مشاهير و ساير موضوعات مطابق اصول دانشنامه نويسي از ديگر تعهدات اين سازمان است.
طرفين توافق کرده‌اند تشکيل کارگروه مشترک متشکل از نمايندگان هر دو دستگاه از سازمان اسناد و کتابخانه ملي و از استانداري کرمان ظرف مدت يک ماه از تاريخ امضاي تفاهم‌نامه نسبت به اجرايي نمودن تعهدات و انجام ساير امور مربوطه اقدام و گزارش آن را سه ماه يک‌بار به بالاترين مقام ذي‌ربط ارائه نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن