تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798307965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ما نماینده ای را که نامه استیضاح وزیر را آورده،نمی شناسیم! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ما نماینده ای را که نامه استیضاح وزیر را آورده،نمی شناسیم!
مبالغ بسیار کلان است، 10 هزار میلیارد تومان پول کمی نیست، می توان با این پول در یک کشور بحران ایجاد کرد اگر چنین چیزی وجود دارد حتما باید گفته شود؛ با این پول کل کسری بودجه کشور جبران می شود و بخشی از یارانه نقدی را می شود با آن پرداخت کرد، باید این موضوعات روشن شود.
کد خبر: ۴۷۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷ - 25 February 2015



یارانه
وزیر کشور هفته گذشته در یک گفت گوی خبری اعلام کرد که برخی پولهای کثیف که سالانه به 10 هزار میلیارد تومان می رسد و تاثیر و پیامدهای منفی آن به دو برابر قابل افزایش است در عرصه های سیاسی و انتخابات وارد جریان خرید و فروش رای می شود و در عرصه های اقتصادی در هر بازاری که ورود می کند به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و در عرصه های اجتماعی و فرهنگی نیز خسارت های سنگینی وارد می کند.

به گزارش «تابناک»، این گفته های وزیر  واکنش هایی را در مجلس در پی داشته است و برخی از نمایندگان به دنبال این هستند که مستندات وزیر را در این رابطه بررسی کنند. حتی شنیده شده که برخی از نمایندگان با جمع آوری امضا به دنبال سوال از وزیر هستند، این در حالی است که عوض حیدرپور از اعضای کمیسیون امنیت مجلس در خصوص گفته های وزیر اظهار داشته است، که ما از این جریان مطلع بودیم و در روزهای گذشته در خصوص برخی از ستاد های مشکوک و نوپا هشدارهایی را نیز بره نهادهای امنیتی داده ایم.

با این وجود برخی از نمایندگان مجلس همچنان مصرند که با طرح سوال وزیر را در این زمینه به پاسخگویی ناچار کنند. کمال الدین پیرموذن در این باره گفته است: وزیر در صحبت‌هایی موضوع استفاده از رانت قاچاق برای تبلیغات را از ناحیه سیاسیون مطرح کردند که نمی‌دانم چرا برخی ناراحت شدند و می‌خواهند موضوع استیضاح وزیر را مطرح کنند.

این نماینده مجلس در گفت وگو با تابناک، اظهار داشت: ظرف روزهای اخیر برخی از نمایندگان نامه ای را به امضا رسانده اند که از وزیر کشور سوال یا استیضاح کنند، این نماینده با اظهار بی اطلاعی از طراح استیضاح گفت امضای زیادی زیر نامه بود اما من یادم نیست که چه کسانی بودند ولی فکر می کنم که محمد صالح جوکار یکی از امضا کنندگان نامه باشد.

اما جوکار در گفت و گو با تابناک امضای نامه استیضاح را تکذیب کرد و در پاسخ به این سوال که طراح استیضاح در مجلس چه کسی است گفت: من این نماینده مجلس که این طرح را آورده است را نمی شناسم و وقتی این مسئله در مجلس مطرح شد من آن را امضا نکردم.

وی افزود: البته بحث استیضاح مطرح نبود و فقط سوال مطرح بود، اما بالاخره وزیر باید بیاید به مجلس و مستندات خود را به کمیسیون مربوطه ارئه کند ما باید بدانیم که این حرف ها بر چه مبنایی زده شده است؛ باید بدانیم که مشکل کجا است و چه کسانی مد نظر وزیر بوده اند.

این نماینده در ادامه گفت: وزیر کشور باید اسناد و آمار خود را ارائه کند، برای ما قابل قبول نیست که پول کثیف به سیاست وارد شود، باید مجلس و دستگاه های اجرایی به صورت جدی وارد این موضوع شود تا آلودگی ایجاد نشود و اگر کسی هم در مجلس از این پول ها استفاده کرده است شورای نگهبان به آن رسیدگی کند.

در این خصوص دکتر عابد فتاحی نیز به خبرنگار تابناک گفت: اسم طراح را یادم رفته است و نمی شناسم اما وقتی نامه را آوردند من و آصفری هم آن را امضا نکردیم.

این نماینده گفت فضای جالبی الان در مجلس وجود دارد روز گذشته من به هیات رئیسه مراجعه کردم و دیدم که فقط 12 طرح سوال و استیضاح، ظرف چند روز اخیر توسط نمایندگان مطرح شده است، از این تعداد 4 سوال مربوط به وزیر اقتصاد بود، 3 سوال مربوط به وزیر صنعت، سه سوال دیگر نیز مربوط به رفاه و یک سوال از وزیر نفت و یک سوال دیگر نیز مربوط به وزیر کشور بود.

وی در خصوص وزیر کشور گفت: به برخی از نمایندگان مجلس به دلیل صحبت های اخیر وزیر کشور فشار زیادی آمده است، البته نامه رحیمی و صحبت هایی که در باره پول گرفتن نمایندگان مطرح شده جو را بیشتر متشنج کرده است و صحبت های وزیر هم در این شریط جو را سنگین تر کرده است.

این نماینده در خصوص ناراحتی نمایندگان گفت: الان وقت انتخابات است . واقعیت این است که نمایندگان راست و چپ خود را به هر دری می زنند تا خودی نشان دهند در این راه هم هر کاری که لازم باشند انجام می دهند.

این نماینده گفت: مبالغ بسیار کلان است، 10  هزار میلیارد تومان پول کمی نیست، می توان با این پول در یک کشور بحران ایجاد کرد اگر چنین چیزی وجود دارد حتما باید گفته شود؛ با این پول کل کسری بودجه کشور جبران می شود و بخشی از یارانه نقدی را می شود با آن پرداخت کرد، باید این موضوعات روشن شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن