تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798681661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي تفاهم‌نامه بنياد مسکن و مجتمع رسانه‌اي ساختمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۰ب.ظ)
در راستاي توسعه همکاري رسانه‌اي دوجانبه صورت گرفت‌: امضاي تفاهم‌نامه بنياد مسکن و مجتمع رسانه‌اي ساختمان با امضاي تفاهم‌نامه مشترک بين مجتمع رسانه‌اي ساختمان (صما) و بنياد مسکن انقلاب اسلامي، همکاري رسانه‌اي دوجانبه‌اي ميان اين دو مجموعه برقرار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين تفاهم‌نامه همکاري که ميان بنياد مسکن انقلاب اسلامي و مجتمع رسانه‌اي ساختمان منعقد شد، هدف توسعه هرچه بيشتر همکاري و مشارکت‌هاي رسانه‌اي در راستاي اطلاع‌رساني شفاف و تنوير افکار عمومي را دنبال مي‌کند.
گفتني است در راستاي انعقاد اين تفاهم‌نامه، مدير کل روابط عمومي بنياد مسکن انقلاب اسلامي با بيان اينکه بنياد مسکن انقلاب اسلامي در سال 1358 به فرمان بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران و با هدف تأمين مسکن اقشار محروم جامعه تأسيس شد، گفت: همچنين از آن زمان به بعد اين نهاد، متولي توسعه و عمران روستاهاي کشور و ساخت واحدهاي مسکوني شهري در چارچوب سياست و برنامه‌هاي دولت شد.
حسن رضايي با اشاره به نقش تأثيرگذار رسانه‌ها در ارتقاي جايگاه نهادها در افکار عمومي تاکيد کرد: با امضاي اين تفاهم‌نامه، همکاري رسانه‌اي بين مجتمع رسانه‌اي ساختمان (صما) و بنياد مسکن انقلاب اسلامي برقرار و زمينه دست‌يابي به اهداف مذکور بنياد مسکن مهيا مي‌شود.
رضايي با اعتقاد به اينکه برقراري ارتباط با رسانه، بهترين راه براي پيشبرد اهداف سازماني و آگاهي از افکار عمومي است، گفت: ممکن است روابط عمومي يک سازمان راه‌هاي گوناگوني را براي اطلاع‌رساني و پيشبرد اهداف انتخاب کند، اما؛ با توجه به اينکه روابط عمومي، مطبوعات و خبرگزاري‌ها شاخه‌هاي درخت تنومند رسانه هستند، ارتباط نزديک آن‌ها باهم مي‌تواند تأمين‌کننده نياز سازماني باشد.
وي با تاکيد بر اهتمام مضاعف طرفين بر ارتقاي سطح همکاري دوجانبه، تصريح کرد: مشارکت در اجراي برنامه‌هاي تخصصي، آموزشي، فرهنگي و رسانه‌اي از اهداف تفاهم‌نامه مذکور است.
همچنين مدير عامل مجتمع رسانه‌اي ساختمان بابيان اينکه تفاهم‌نامه مشترک با هدف، اطلاع‌رساني دقيق، جامع و کامل اخبار مرتبط با بنياد مسکن است، گفت: با همکاري‌هاي دوجانبه در سازمان، زمينه ارتقاي صنعت ساخت‌وساز در ايران و نيز ارتقاي جايگاه بنياد مسکن انقلاب اسلامي در ميان نهادهاي ذي‌ربط فراهم مي‌شود.
سعيد ظريف در ادامه افزود: به‌علاوه برگزاري نشست‌ها و همايش‌هاي تخصصي، بهره‌گيري از حداکثر ظرفيت و پتانسيل مجموعه فعال در زمينه‌هاي مختلف صنعت ساختمان و هم‌انديشي و تبادل اطلاعات براي به روز رساني هرچه بهتر از ديگر بندهاي اين تفاهم‌نامه رسانه‌اي مشترک است.
ظريف به تعهدات بنياد مسکن انقلاب اسلامي در اين تفاهم‌نامه اشاره کرد و گفت: اين نهاد با دارا بودن ظرفيت‌هاي شهري و روستايي خود در سطح کشور مي‌تواند زمينه همکاري و مساعدت با معاونت‌هاي استاني و شهرستاني خود را در جهت کسب تعاملي سازنده با مجتمع رسانه‌اي ساختمان فراهم نمايد تا از اين طريق عملکرد و فعاليت‌هاي آن‌ها به اطلاع عموم برسد.
لازم به ذکر است رسيدگي به محرومين و مستضعفين، توسعه عدالت اجتماعي، بسترسازي براي سازندگي کشور، از جمله نکات اساسي است که گستره مأموريت محول شده بنيان‌گذار انقلاب اسلامي ايران به اين نهاد است و دست‌يابي به اين مهم جز با کمک رسانه‌ها با توجه به تأثير غيرقابل‌انکار رسانه حاصل نمي‌شود.
در پايان بايد يادآور شد تفاهم‌نامه مجتمع رسانه‌اي ساختمان و بنياد مسکن انقلاب اسلامي در قالب 6 ماده و 19 بند به‌منظور هموار نمودن مسير کسب اهداف اين نهاد به امضا رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن