تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819872702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيداري نظام اسلامي مديون خون شهداست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۴۳ب.ظ)
بيداري نظام اسلامي مديون خون شهداست فرمانده پايگاه بسيج مقاومت سبزوار گفت: بيداري نظام اسلامي مديون خون شهداي هشت سال دفاع مقدس و احترام به خانواده‌هاي شهدا وظيفه همگان است.
به گزارش خبرگزاري موج، يادواره 20 شهيد پايگاه المهدي (عج) سبزوار با حضور علي بروغني نماينده مردم سبزوار، در مجلس و شوراي اسلامي، عليرضا فيلسرايي رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران سبزوار و خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران در مسجد بيدخوري‌هاي سبزوار برگزار شد.
امين الله مظلوم فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سبزوار، تصريح کرد: امروز نشانه‌هاي انقلاب اسلامي را در سراسر منطقه از بحرين و عراق گرفته تا سوريه، يمن و شمال افريقا مشاهده مي‌کنيم، صهيونيسم جهاني با شکست‌هاي متوالي در برابر جبهه مقاومت به عجز خود و اقتدار جمهوري اسلامي اذعان دارد و اين مهم تنها در سايه مجاهدت‌هاي رزمندگان مسلمان ميسر شده است.
وي افزود: آخرين حربه استکبار جهاني تحريک و ساماندهي جريان تکفيري جهت خدشه‌دار کردن چهره اسلام و برافروختن آتش فتنه و جنگ داخلي در ميان مسلمانان بود که با شکست روبه رو شد.
سرهنگ مظلوم با اشاره به رشادت‌هاي شهداي انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي هشت‌ساله با عراق بيداري نظام اسلامي را مديون خون شهداي هشت سال دفاع مقدس دانست و احترام به خانواده‌هاي شهدا را وظيفه همگان دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن