تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820258518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح سيزدهمين نمايشگاه بين‌المللي تجهيزات پزشکي ‌در مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۴۳ق.ظ)
همزمان با روز پرستار صورت گرفت؛ افتتاح سيزدهمين نمايشگاه بين‌المللي تجهيزات پزشکي ‌در مشهد سيزدهمين نمايشگاه بين‌المللي تجهيزات پزشکي، دندانپزشکي، آزمايشگاهي، دارويي، بيمارستاني، بهداشتي، طب ورزشي و صنعت سلامت شب گذشته در محل نمايشگاه بين‌المللي مشهد افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير عامل نمايشگاه بين‌المللي مشهد با اشاره به اينکه بر اساس سند چشم‌انداز بيست‌ساله و نيز سياست‌هاي کلي نظام، سلامت مهم‌ترين اولويت در توسعه زيرساخت‌هاي کشور محسوب مي‌شود، اظهار کرد: در چند سال گذشته حوزه سلامت با دشواري‌هاي عمده‌اي روبرو بوده که بر اساس تأکيدات مقام معظم رهبري و تحول سياسي نياز به يک حماسه اقتصادي و فرهنگ‌سازي نسبت به حمايت از توليد داخلي با عزم راسخ و مديريت جهادي است.
محمدجواد حميد با بيان اينکه بايد از دستاوردهاي جديد و نوآوري پشتيباني کرد، گفت: نمايشگاه‌هاي تخصصي بين‌المللي به عنوان يک فرصت براي تبادل اطلاعات علمي و تجاري و همچنين عرصه دستاوردها و معرفي تکنولوژي‌هاي جديد است.
وي افزود: در اين دوره از برگزاري نمايشگاه تجهيزات پزشکي ايران در مشهد، 110 شرکت از استان‌هاي تهران، قم، البرز، خراسان رضوي، مازندران، آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، يزد، اصفهان، فارس، هرمزگان، مرکزي، خوزستان حضور دارند.
مدير عامل نمايشگاه بين‌المللي مشهد بابيان اينکه امروز جمهوري اسلامي ايران در زمينه توليد دارو، تجهيزات پزشکي و فناوري‌هاي پيشرفته در حوزه سلامت توانسته است خود را در جايگاه ويژه‌اي در منطقه قرار دهد، تصريح کرد: در اين دوره، نمايندگي‌هاي خارجي از کشورهاي آمريکا، ايتاليا، اسپانيا، چين، آلمان، اتريش، ژاپن، فرانسه، ترکيه، بلژيک، انگلستان، کره، پاکستان، مالزي، تايوان حضور دارند.
حميد در ادامه گفت: شرکت‌هاي حاضر در اين نمايشگاه، توانمندي‌ها و زمينه‌هاي فعاليت خود را در بخش‌هاي تجهيزات مربوط به دندانپزشکي، دارويي، دياليز، آزمايشگاهي، چشم‌پزشکي، اتاق عمل، بيمارستاني، اورژانس و مراقبت‌هاي ويژه، ابزار جراحي، مغز و اعصاب، قلب و عروق، زنان و زايمان، نوزادان، گوارش، آندوسکوپي، هتلينگ بيمارستاني، سيستم‌هاي تهويه مطبوع و هايژنيک و فيلترهاي هوايي، راديوتراپي، تأسيسات و تهويه، بهداشت محيط و کنترل عفونت، توليد و تجهيزات و لوازم توان‌بخشي، پوست و زيبايي ارائه مي‌کنند.
گفتني است؛ سيزدهمين نمايشگاه بين‌المللي تجهيزات پزشکي، دندانپزشکي، آزمايشگاهي، دارويي، بيمارستاني، طب ورزشي و صنعت سلامت ايران در محل نمايشگاه بين‌المللي مشهد از 5 تا 8 اسفند جاري از 10 صبح تا 18 بعدازظهر در محل سالن‌هاي مفاخر شامل بهار، ابوسعيد، مولوي، انوري و سالن فردوسي به مساحت 7 هزار مترمربع آماده استقبال از علاقه‌مندان است. ضمن اينکه اختتاميه اين نمايشگاه با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در محل نمايشگاه بين‌المللي برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن