تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819929130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در تربیت دختران، وظیفه مادران نسبت به پدران سنگین تر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش لامرد در جشن تکلیف دانش آموزی: در تربیت دختران، وظیفه مادران نسبت به پدران سنگین تر است خبرگزاری پانا: مدیرآموزش و پرورش لامرد گفت: جشن تکلیف دانش آموزی، جشن آغاز تعهدی است با خداوند کریم.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۶ اسفند ساعت 11:07

خبرگزاری پانا+لامرد+جشن+تکلیف+دختر

به گزارش خبرگزاری پانا جشن تکلیف دانش آموزان دختر سوم ابتدایی مدارس لامرد با حضور 260 دانش آموز در سالن معلم برگزار شد.
در این جشن که با همراهی والدین، اعضای انجمن اولیا و مربیان همراه بود، ابراهیم صفری با بیان اینکه جشن تکلیف دانش آموزی، جشن آغاز تعهدی است با خداوند کریم، خاطر نشان کرد: امروز، روز به یادماندنی و بسیار مهم در زندگی این دانش آموزان است.
مدیر آموزش و پرورش لامرد اضافه کرد: جشن تکلیف، جشن آغاز بندگی و طاعت به آستان مقدس الهی است که خداوند متعال ما را به این نعمت بزرگ دعوت کرده است.
وی همچنین خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: تمام رفتار و کردار ما در دفتر اعمال مان ثبت می شود و باید برخی کارها را انجام داد و از انجام برخی نیز خودداری کرد.
صفری با بیان اینکه باید برای همه نعمت الهی از جمله نعمت مسلمان بودن، شکرگذار خداوند متعال بود، والدین را خطاب سخن خود قرار داد و گفت: این دانش آموزان معصوم و بی گناه هستند، باید تمام تلاش خود را برای حفظ این معصومیت به کار بست.
مدیر آموزش و پرورش لامرد، وظیفه مادران را نسبت به پدران در تربیت فرزندان دختر سنگین تر دانست و گفت: متاسفانه شاهد هستیم برخی خانواده ها در رعایت احکام و موازین شرعی دچار کاستی هایی هستند و این خانواده نمی تواند الگوی مناسبی برای فرزند خود باشد.
وی با انتقاد از برخی خانواده ها نسبت به بسترسازی انجام گناه، یادآور شد: رفتار و کردار ما، آینده فرزندان مان را تحت تاثیر قرار می دهد و تثبیت مفاهیم دینی از دوران کودکی، باعث بالندگی و پویایی جوان ما خواهد شد.
این جشن با اجرای سرودهای دانش آموزی، دیکلمه، مداحی و ... همراه بود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن