تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798689763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فال امروز چهارشنبه ششم اسفند ماه سال 1393


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


طالع ماه تولد؛
فال امروز چهارشنبه ششم اسفند ماه سال 1393




  سرویس کشکول جام نیوز:  



شايد ديگران از چيزي ناراحت و عصباني باشند سعي كنيد شرايط را بدتر نكنيد البته شما به سختي رفتار آن ها را باور مي كنيد. به آن ها فرصتي بدهيد تا خودشان آرام شوند.



سعی کنید در مورد هیچ چیزی تصمیم نگیرید زیرا نظر و یا رفتار دیگران کمی متغیر است . مسلماً بعد از گذشت یک روز حتماً‌ از این که صبر کرده اید تا بعد در مورد موضوعی صحبت کنید خوشحال می شوید.



ستارگان به شما كمك مي كنند تا همسر و همكارانتان را با ديد تازه اي نگاه كنيد .اگر دست از كنترل زندگي برداريد احساس آرامش بيشتري پيدا مي كنيد. مطمئن باشيد ديگران هم به سود شما رفتار مي كنند. بنابراين كمي هم كارها را به دست آنها بسپاريد.



درحال انجام یک معامله مهم هستید که واقعاً مشکل است، وتماس های متعدد کمی عصبانی تان می کند زیرا تمرکزتان بهم می خورد.شاید در مقابل این دنیای بزرگ معامله شما خیلی کوچک باشد.اما این معامله برای شما مهم است.




كسي كه از قبل به شما نزديك است، مروز همانند قلعه اي از قدرت است و شما نسبت به او بسيار سخاوتمند مي باشيد. از او توقع نداشته باشيد كه ترانه بزرگي بسرايد و با آن برقصد، چرا كه اين روش او نيست. در عوض، پيشنهادي دلگرم كننده به شما خواهد داد و شما را ترغيب مي كند كه به او بگوئيد مشكل كار كجاست. اگر به نظر مي رسد كه اسناد وبرگه هاي كارهاي حقوقي تان در اداره پست گم شده است، علت رادنبال كرده و ببينيد چه اتفاقي براي آنها افتاده است.



در حال حاضر بهترین راه درک کردن دیگران این است که در هر فرصتی با آنها صحبت کنید.زیرا در غیر این صورت نمی توانید بفهمید چه می خواهند و در نتیجه برداشت غلطی خواهید داشت.زمان خوبی برای شرکت در مذاکرات و بحث ها است زیرا از این که حرف های دیگران را بشنوید خوشحال می شوید.اما از حق تان نگذرید برای اینکه با دیگران مصالحه کنید.



سیاره ها امروز روز بسیار عالی ساخته اند که در آن می توانید بسیاری از کارهای تان بپردازید.شما احساس موثر بودن و کارآمد بودن می کنید و می توانید مثال خوبی برای بقیه باشید و دیگر چه؟بر روی رئیس و یا هر شخص دیگری که در راس قدرت و اختیار است تاثیر خواهید گذاشت اگر قرار است امروز در جلسه یا مصاحبه ای شرکت کنید،جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که تاثیری بسیار عالی برجای خواهید گذاشت.



امروز می توانید نفس راحتی بکشید البته اگر نگران سلامتی یا کارتان بوده اید.اگر به چیزهایی که خوشحال تان می کند توجه کنید انرژی تان بی اندازه بالا می رود.هر چقدر مثبت بین تر باشید فرصت های بیشتری به دست می آورید.



امروز ستاره ها جرقه هايي بين شما و يك شخص خاص ايجاد مي كنند. گرچه در ظاهر اتمسفر پردردسري به نظر مي رسد ولي در عين حال خيلي پرهيجان نيز هست. قطعاً تنش هائي در هوا وجود دارد پس يك سناريو كه احتمال دارد اتفاق بيفتد اين است كه براي شروع يك دوستي، اول دعوا براه مي افتد.



امروز خيلي بهتر است به جاي اين كه با همسرتان جر و بحث كنيد با دوستانتان باشيد. درهر صورت اگر شكايتي از همسرتانداريد، متوجه خواهيد شد كه امروز يك دوست نيز يك سري از حقايق زندگي اش را براي شما بازگو مي كند.



امروز تمام مدت به یک موضوع فکر می کنید و درباره آن صحبت می کنید و بدون شک هر کسی که بخواهد ایده هایتان را از ذهنتان بیرون کند وقتش را تلف کرده است . با موقعیت ذهنی که دارید استعداد انجام خیلی کارها را دارید. اما شما تنها مسائل را از دیدگاه خودتان می بینید و این کاری خطرناک است . بهمنی عزیز شما مانند دیگران نقطه ضعفهایی دارید که لازم است دیگران آنها را به شما نشان دهند.



شما در حاشیه افشای جدیدترین طرح هایتان هستید. ممکن است عاقلانه باشد قبل از این که به دیگران معرفی کنید یک بار دیگر بررسی کنید این که آیا آنها به حرفه یا زندگی خانوادگی تان مربوط شوند. شما می خواهید بهترین تاثیر را در همه موارد بگذارید این طور نیست؟  
نیک صالحی
207
 




۰۶/۱۲/۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن