تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820048084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاحیه اولین پارلمان اولیاء خراسان شمالی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: افتتاحیه اولین پارلمان اولیاء خراسان شمالی خبرگزاری پانا: پارلمان اولیاء گروه انجمن اولیاء ومربیان خراسان شمالی در محل کانون شهید باهنرساعت 9 صبح روز سه شنبه 5 /12/93 با حضور مدیرکل آموزش وپرورش خراسا ن شمالی و مسئولین استانی و منتخبین رؤسای انجمن اولیاء ومربیان شهرستانها ومناطق استان تشکیل گردید .
۱۳۹۳ چهارشنبه ۶ اسفند ساعت 09:00

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اموزش وپرورش پانا، سید محمد لنگری ،مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی در این همایش گفت: امروزه  مشارکت اولیاء درعرصه آموزش وپرورش و شکل گیری پارلمان اولیاء ودانش آموزان امری ضروری به نظر می رسد وهرمدرسه ای که اولیاء آن به عنوان ناظر بزرگ، در برنامه ریزی واداره آن مدرسه نقش پررنگی داشته باشند قطعا"آن مدرسه درتعلیم وتربیت موفق است. لنگری هدف از تشکیل پارلمان اولیاء را مشارکت اولیاء در امور آموزش وپرورش دانست و اذعان داشت :همگرایی ،همنوایی و همراهی انجمن اولیاء ومربیان پشتوانه محکمی برای مدیر آموزشگاه تلقی می گردد. ناصری مقدم رئیس اداره ارزیابی عملکرد استان در خصوص اهمیت تشکیل این پارلمان در ادامه  گفت: خانواده،اولین ومقدس ترین عامل تربیت کودک ونوجوان است و زیر بنای اخلاق انسان ،در خانواده شکل می گیرد و داشتن جامعه پویا ،بانشاط وبالنده در گرو سلامت خانواده است. وی  با اشاره به اینکه تربیت نوجوانان وجوانان برعهده آموزش وپرورش است،ادامه داد: تربیت امری بسیار پیچیده و تخصصی است و تنها دستگاهی که انسان سازی در آن صورت می پذیرد و تحویل جامعه می گردد آموزش وپرورش است. وی با اشاره به این نکته که انجمن اولیاء ومربیان به عنوان گسترده ترین نهاد تلقی می گردد ،ادامه داد: ارتباط دوسویه بین نظام تعلیم وتربیت باخانواده واولیاء دانش آموزان امری ضروری است واگرروحیه تعامل ومشارکت بین خانه ومدرسه با مساعدت اولیاء انجام گیرد فرزندان به طرز صحیح تربیت می شوند. رئیس اداره ارزیابی عملکرد استان با اشاره به هدف ازتشکیل پارلمان اولیاء گفت: استحکام بخشیدن روابط خانه ومدرسه،ایجادفضای مناسب به منظور تبادل افکار،اطلاعات ،تجارب اولیاء ومربیان وارتقاء سطح آگاهی آنان ازاهداف تشکیل این پارلمان محسوب می شود. محمودیان ،رئیس هیئت بدوی اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی در این مراسم گفت: در ذات انسانها بسترخوبی وبدی نهاده شده است یعنی انسان می تواند هم به کمال برسد وهم سقوط کند و پیروزی از آن کسی است که با نیروی عقل خود درمسیر تکامل به مرور زمان کوشش کند . وی ادامه داد: امروزه اگر از اندیشه ها وتخصص های اولیاء ومدیران مشارکت جو استفاده گردد ،قطعا"شاهد رشد ،تعالی وتوسعه کشور هستیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن