تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798715280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یونسی: مدارک ماجرای زهرا کاظمی موجود است و عدالت خداوند درباره برخی ها اجرا شد /برخی عناصر تندرو در مراکز قدرت نفوذ کرده‌اند / حضور مداحان افراطی در صدا و سیما محدود شده است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: یونسی: مدارک ماجرای زهرا کاظمی موجود است و عدالت خداوند درباره برخی ها اجرا شد /برخی عناصر تندرو در مراکز قدرت نفوذ کرده‌اند / حضور مداحان افراطی در صدا و سیما محدود شده است
دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با بیان این که بخشی از شعارهای اساسی دولت تدبیر و امید، رعایت حقوق شهروندی بوده است، گفت: عناصر تندرویی هستند که در برخی مراکز قدرت نفوذ کرده و با اعمال خودسرانه و نقض حقوق شهروندی، برای جمهوری اسلامی ایران مساله سازی می کنند.
به گزارش نامه نیوز حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان این که گروه های تندرو در اختیار هیچ نهادی نیستند، به تیرگی روابط با کانادا اشاره کرد و افزود: آنچه که در ارتباط با حادثه زهرا کاظمی اتفاق افتاد که همه مدارک آن موجود است چه کسانی این کار را کردند و البته عدالت خداوند درباره برخی ها اجرا شد، یک اراده شخصی بود که هنوز هم جمهوری اسلامی ایران هزینه آن را می پردازد.


دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی تاکید کرد: در مواردی که نقض حقوق بشری انجام می شود به دلیل نفوذ عناصر تندرو است که باید از دست آن ها خلاص شد و آن ها را از مراکز قدرت دور کرد.


یونسی با بیان این که دولت یازدهم دو حرکت را در حوزه رعایت حقوق شهروندی آغاز کرده است، اظهار داشت: حرکت اول رفتار عملی دولت در استفاده از همه سلایق در امور بوده که خود به باز شدن فضا کمک کرده است و در حوزه قومیت هم سعی کرده بهتر از گذشته عمل کند.


وی ادامه داد: در حوزه حقوق شهروندی هم لایحه آن آماده شده است که البته باید شرایط برای تصویب این لایحه فراهم شود و بعید می دانم که این لایحه به مجلس نهم برود.


دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با تاکید بر این که دولت برای تصویب حقوق شهروندی مصمم است، اضافه کرد: رعایت حقوق شهروندی فقط در انحصار دولت نیست و باید دستگاه های دیگر هم همراهی کنند که متاسفانه برخی ها همراهی نمی کنند.




** رژیم صهیونیستی بر جنگ مذهبی مسلمانان سرمایه گذاری کرده است


یونسی با بیان این که وحدت از محکمات انقلاب اسلامی ایران است، گفت: حفظ وحدت بین مسلمین و حفظ انقلاب بر همه واجب است، ما برای حفظ اسلام و امنیت مسلمانان و هم چنین توسعه انقلاب اسلامی به این محکمات انقلاب تمسک جوییم.


وی افزود: در مساله حفظ امنیت مسلمانان هیچ کسی در آن تردید ندارد، حتی حفظ جان غیر مسلمانان نیز واجب است، الان در اثر این تفرقه ها چقدر امنیت مسلمانان به خطر افتاده است، ما باید در سایه وحدت از خشونت، افراط و تفریط و گروه های تروریست پیشگیری کنیم.


دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی درباره دلایل اقدامات ضد تقریبی در جامعه اسلامی نیز اظهار داشت: برخی از این اقدامات ریشه در بدآموزی های دینی و مذهبی دارد و برخی هم تحرکاتی است که با هدایت سرویس های جاسوسی بیگانه انجام می شود.


یونسی ادامه داد: نگهداری شبکه های ضد تقریب هزینه دارد، حتی مجمع تقریب مذاهب به دلیل این که منابع کافی ندارد، نمی تواند شبکه تلویزیونی داشته باشد، چگونه می شود که این شبکه های ضد تقریب از صبح تا شب برنامه برای تفرقه در جهان اسلام پخش می کند؟


وی با بیان این که برخی از این شبکه ها همان شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند، اضافه کرد: بیش از همه اسراییل از این اختلافات سود می برد، تنها رمز ماندگار اسراییل اختلاف بین مسلمانان است و هیچ خطری بالاتر از جنگ مذهبی نیست، اسراییل روی آن سرمایه گذاری کرده است.


وزیر اسبق اطلاعات یادآور شد: در زمانی که عهده دار وزارت اطلاعات بودم، موارد زیادی کشف کردیم که دلارهای زیادی از خارج می آمد و به روحانی ای داده می شد تا علیه مقدسات اهل سنت کتاب بنویسد، عده ای هنوز هم در زندان هستند.


یونسی تصریح کرد: این کتاب نوشتن ها و یا حرکت هایی که برخی از مداحان انجام می دهند به اسلحه و عملیات انتحاری تبدیل می شود و بزرگترین خدمت به آن ها همین است که این ها مرتکب می شوند.


دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی درباره نقش رسانه ملی در تقریب هم اظهار داشت: صدا و سیما به خصوص بعد از تغییرات در دوره مدیریت جدید سعی می کند سیاست های موکد مقام معظم رهبری در امر تقریب را اجرا کند که علایم آن را دیده ام.


یونسی گفت: این که حضور مداحان افراطی در صدا و سیما محدود شده است، ان شاء الله حرکت جدیدی در جهت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد




منبع: ایرنا


۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن