تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819865881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نياز است به صورت عملياتي با تروريسم و داعش مقابله شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۹:۴۵ب.ظ)
ظريف در نشست خبري: نياز است به صورت عملياتي با تروريسم و داعش مقابله شود ظريف در پاسخ به سؤالي درباره مشارکت ايران در عملياتي که قرار است به زودي در شهر الانبار در مقابله با داعش صورت گيرد، گفت که نياز است به صورت عملياتي با تروريسم و داعش مقابله شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدجواد ظريف وزير امور خارجه ايران بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) پس از ورود به بغداد و ديدار با همتاي عراقي در نشست خبري مشترک با ابراهيم جعفري وزير خارجه عراق تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران همواره در کنار مردم عراق خواهد بود.
ظريف در پاسخ به سؤالي درباره تهاجم اخير نيروهاي ترکيه به سوريه، اظهار داشت: از ديد ما احترام به تماميت ارضي و عدم استفاده از زور در روابط بين‌المللي يک اصل بنيادين و محکم حقوق بين‌الملل است و رعايت نکردن اين اصل نمي‌‌تواند براي ايجاد امنيت در منطقه راهگشا باشد. از همه همسايگان و کشورهاي منطقه مي‌خواهيم با جديت و دقت اين اصل مهم را مدنظر قرار دهند. چرا که تخلف از اين اصل مهم حقوق بين‌الملل مي‌تواند خطرات جدي براي منطقه ما داشته باشد.
خبرنگاري درباره نتايج مذاکرات اخير در ژنو سؤال کرد که ظريف در اين باره گفت: گفت‌وگوهايي که در سه روز گذشته در ژنو داشتيم، ادامه گفت‌وگوهاي ماست براي رسيدن به يک راه‌حل منطقي و مبتني بر احترام متقابل در اين موضوع. ظريف ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران با توجه به اهتمامي که براي رسيدن به راه‌حل سياسي و از طريق گفت‌وگو و براساس منطق، عقل و کمک به تقويت نظام عدم اشاعه در جهان دارد پيشنهاد کرد که اين بار حضور بالاترين متخصصان سياسي در حوزه هسته‌اي در اين گفت‌وگوها شکل بگيرد و به همين دليل با حضور آقاي صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي ايران و وزير انرژي آمريکا توانستيم گفت‌وگوهاي فني را در سطح خوبي دنبال کنيم.
ظريف در پاسخ به سؤالي درباره مشارکت ايران در عملياتي که قرار است به زودي در شهر الانبار در مقابله با داعش صورت گيرد، گفت که نياز است به صورت عملياتي با تروريسم و داعش مقابله شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن