تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804907015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هم افزايي رسانه ها با پليس نقش تعيين کننده اي در افزايش احساس امنيت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۲۷ب.ظ)
معاون استاندار ايلام: هم افزايي رسانه ها با پليس نقش تعيين کننده اي در افزايش احساس امنيت دارد معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام با تاکيد بر اينکه هم افزايي رسانه ها با پليس نقش تعيين کننده اي در افزايش احساس امنيت دارد گفت: توجه به جايگاه رسانه از سوي يک دستگاه امنيتي انتظامي قابل تحسين است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين کلانتري در نخستين جشنواره رسانه و امنيت عمومي اظهار داشت: بر اساس فرمايش امام راحل (ره) تخطي از قانون جمهوري اسلامي تخلف از قوانين شرع است و همه مردم و مسوولان بايد خود را ملزم به رعايت مقررات بدانند.
وي افزود: نظام اسلامي بايد شرايط و لوازمي را فراهم کند تا خبرنگاران در چارچوب قوانين و مقررات و فضاي آزاد به بيان ديدگاه‌ها و نظرات خود پرداخته و رسالت اصلي خود را که همانا اطلاع رساني شفاف است، انجام دهند.
معاون استاندار ايلام يادآور شد: خبرنگاران بايد آموزش‌ها و مهارت‌هاي لازم را کسب کرده و نسبت به اين حوزه دغدغه داشته باشند.
اين مقام مسؤول گفت: برپايي اين نوع جشنواره‌ها توسط يک دستگاه امنيتي انتظامي داراي پيام‌هاي مختلف و متعددي است.
مهندس کلانتري ادامه داد: توجه به اهميت و جايگاه رسانه از سوي يک دستگاه امنيتي انتظامي قابل‌تحسين بوده و اين مهم و جايگاه از سوي مسؤولان امنيتي و شوراي تأمين استان ايلام همانند کشور در استان ايلام مورد توجه است.
معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام افزود: حمايت از خبرنگار و رسانه و مطبوعات و درمجموع اهالي قلم براي مسؤولان اميني بسيار مهم و حائز اهميت است و من نيز به‌عنوان يک خدمتگزار کوچک دولت در صددم شرايطي ايجاد شود تا در يک فضاي باز سياسي هرکسي که نظر و پيشنهادي دارد در چارچوب قانون بيان کند.
وي اضافه کرد: قانون جمهوري اسلامي همان قانوني است که امام راحل فرمودند قانون جمهوري اسلامي قانون شرع است و تخلف از آن حرام است. بنابراين يکي از وظايف اصلي مسؤولان در جايگاه‌هاي مختلف نظام اين است که شرايطي فراهم شود که اهل‌قلم و رسانه و مطبوعات با جسارت و شجاعت حرف و نقد خود را در چارچوب قانون بيان کنند.
کلانتري تصريح کرد: نقد با توطئه و توهين و تهمت خيلي فاصله دارد. کسي که آموزش‌هاي لازم را دريافت کرده و با کسب مهارت و تجربه بايد در اين راستا قدم بردارد و به خود اجازه دهد که کارت خبرنگاري در جيب بگذارد و اين فرد حق دارد که دغدغه داشته باشد و مي‌تواند در همه زمينه‌ها اظهارنظر کرده و با ارائه راهکار و پيشنهاد در راستاي رفع مشکلات جامعه گام بردارد.
معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام گفت: يکي از انتظارات و درخواست‌هاي مسؤولان اين است که فضاي جامعه به اين سمت پيش برود که همه آحاد جامعه از دانش‌آموز و معلم تا دانشجو و استاد و رئيس و کارمند و اصناف و مديران و ... حقوقشان را شناخته و به چگونگي استيفاي حقوقشان آشنايي داشته باشند.
وي ادامه داد: اگر هرکسي در جامعه وظيفه خود را بشناسد بدون ترديد در آن جامعه نظم حاکم مي‌شود، بي‌نظمي مخل امنيت بوده و بايد از آن دوري کرد.
وي گفت: نقش رسانه و خبرنگار در اين راستا و برقراري نظم و امنيت عمومي در جامعه نقشي کليدي است؛ هرگاه اتفاقي روي مي‌دهد يک خبرنگار مي‌تواند به‌درستي نتيجه‌گيري کند و خبر و واقعه را منتشر سازد.
معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام گفت: اصحاب قلم و رسانه هرگاه ديدند که مدير و مسئولي در هر رده و جايگاهي مرتکب خطايي شده را هدايت کرده و بعد هم اشکال ندارد مدير به خاطر خطايي که صورت گرفته از مردم عذرخواهي کند چون در نظام مقدس جمهوري اسلامي اين حرکت يک فرهنگ است.
نخستين جشنواره استاني رسانه، نظم و امنيت عمومي در ايلام با معرفي 20 اثر برتر از ميان 644 اثر با حضور جمع کثيري از اصحاب رسانه و اهل‌قلم و مديران کل ادارات و نهادهاي دولتي به کار خود پايان داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن