تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819005855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهاتر بخشي از بدهي‌هاي وزارت راه با مطالبات دولت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
تهاتر بخشي از بدهي‌هاي وزارت راه با مطالبات دولت

هیات دولت


شناسهٔ خبر: 2505483 سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
اقتصاد > راه و مسکن

هيأت وزيران مصوب كرد: برخي از بدهي‌هاي وزارت راه وشهرسازي به بنياد سمتضعفان، قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء و شركت توسعه راه‌هاي پارس با مطالبات دولت از اين بخش‌ها تهاتر شود. به گزارش خبرگزاری مهر، هيأت وزيران در جلسه ۲۶ بهمن ماه امسال خود به پيشنهاد وزارتخانه‌هاي امور اقتصادي و دارايي و راه و شهرسازي و سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور وبه استناد بند "ر" تبصره ۳ ماده واحده قانون بودجه سال ۹۳ كل كشور تصويب كرد كه متن زير به عنوان بند "ه" به تصويب نامه‌هاي شماره ۶۹۴۵۱/ت ۵۱۰۴۷ ه مورخ ۲۰/۶/۹۳ و شماره ۷۲۳۳۲/ت۵۱۰۷۵ه مورخ۲۶/۶/۹۳ الحاق مي‌شود:

ه- مطالبات و بدهي اشخاص حقيقي يا حقوقي به شرح جدول پيوست كه تاييد شده به مهر دفتر هيأت دولت است با مطالبات و بدهي هاي زير مجموعه‌هاي خود كه به منزله يك شخصيت حقوقي واحد مي باشند، با رعايت ساير بندهاي اين تصويب نامه حداكثر تا سقف مذكورقابل تهاتر مي باشد. 

همچنين هيأت دولت در مصوب جداگانه‌اي در مرحله اول شركت‌هاي دولتي وزارت راه وشهرسازي شامل شركت فرودگاه‌ها، شركت ساخت، سازمان بنادر، سازمان مجري ساختمان‌‌ها و تاسيسات عمومي و دولتي و شركت عمران و بهسازي شهري ايران را كه مكلف به انجام حسابرسي عملياتي كرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن