تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798692801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بلاتکلیفی متقاضیان مسکن مهر ادامه دارد/ زمان تحویل پروژه: هر وقت خدا بخواهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
بلاتکلیفی متقاضیان مسکن مهر ادامه دارد/ زمان تحویل پروژه: هر وقت خدا بخواهد
پروژه مسکن مهر آ.اس.پ شهریار همواره با حاشیه‌های فراوان و تجمعات مختلف متقاضیان این واحد‌ها همراه بوده و هر بار با وعده مسئولان و پیمانکار روند تحویل واحدها به تعویق افتاده است.

خبرگزاری فارس: بلاتکلیفی متقاضیان مسکن مهر ادامه دارد/ زمان تحویل پروژه: هر وقت خدا بخواهد



سایت راه مبین گزارش داد: پروژه مسکن مهر یکی از پر حاشیه ترین موضوعات روز در شهرهای حاشیه‌ای استان تهران به حساب می آید که همواره با اعتراض متقاضیان و وعده های پیمانکار پروژه و مسئولین همراه بوده است.  پروژه مسکن مهر آ.اس.پ شهریار که توسط یک شرکت پیمانکاری با همین نام به اجرا در آمد همواره با چالش‌ها و حاشیه‌های فراوان و تجمعات مختلف متقاضیان این واحد‌ها همراه بوده که هر بار با وعده مسئولین و پیمانکار روند پروژه و تحویل واحدها به تعویق افتاده است.
مسکن مهرASP
تجمع و اعتراضات متقاضیان پروژه مسکن مهرASP قرار بود در 22 بهمن امسال و با شرایط اعلام شده برخی واحد‌ها تحویل متقاضیان شود و پروژه رسماً افتتاح شود اما علی‌رقم تمام تبلیغاتی که در رسانه ها و سایت مسکن و شهرسازی استان تهران جهت افتتاح مسکن مهر آ.اس.پ صورت گرفت متاسفانه تنها خبری که منتشر شد شروع اقساط بانک مسکن از 22 بهمن بود. البته نباید منکر این موضوع شد که در بعضی پروژه‌های به اجرا در آمده در طرح مسکن مهر درصد قابل توجهی از متقاضیان راضی بوده و شاید اگر دقت بیشتری در روند واگذاری و وعده‌های مطرح شده صورت می‌گرفت این پروژه عظیم دچار حواشی و نارضایتی برخی متقاضیان نمی‌شد و مشکلات به وجود آمده به حداقل می‌رسید. اما به نظر می‌رسد تصمیم جدی برای باز شدن گره این پروژه توسط مسئولین مربوطه گرفته نشده است و متقاضیان مسکن مهر که اکثراً از قشر کم درآمد هستند همچنان در انتظار تحقق وعده‌ها و اجرای قرارداد خود هستند.  
مسکن مهر ASP
نامه شرکت ASP در خصوص برگزاری جلسه مشترک باحضور فرماندار،پیمانکار و نمایندگان متقاضیان   * سلسله جلسات برای حل مشکل با سه فرماندار جلسات متعدد فرمانداران سابق و فعلی شهرستان شهریار به منظور حل مشکلات پروژه A.S.P شهریار با حضور معاون امور عمرانی استانداری تهران، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، مدیر عامل شرکت سازنده و نمایندگان متقاضیان هم نتوانست رضایت متقاضیان و اعضای این پروژه را جلب کند.  
مسکن مهرASP
  جلسه مشترک فرماندار سابق(همت الله هادی زاده) با پیمانکار و نمایندگان متقاضیان موضوعات این جلسات با دو محور حل و فصل مشکلات مابین اداره راه و شهرسازی، شهرک ساز و متقاضیان برگزار شد و تنها خروجی این سلسله جلسات تحویل هرچه سریعتر واحدهای مسکونی به متقاضیان بود.
مسکن مهرASP
  جلسه مشترک فرماندار فعلی(دکتر سعید ناجی) و نمایندگان متقاضیان   * زمان تحویل پروژه هر وقت خدا بخواهد!!!! نحوه اطلاع رسانی از روند پیشرفت پروژه بسیار ضعیف بوده و در عمل طبق وعده، انجام نشده و یا به یک شکل دیگر در حال اجراست. از دیگر معضلات بزرگ، مشخص نبودن زمان تحویل است تا جایی که یک روز تاریخ اتمام پروژه‌ها شش ماه آینده عنوان می‌شود، روز دیگر سال آینده و برخی هم چند سال آینده را موعد تحویل واحدهای مسکن مهر می‌دانند! و شرکت مورد نظر هم هیچگونه اطلاع رسانی دقیقی در خصوص زمان دقیق تحویل نداشته و متقاضیان اگر بخواهند اطلاعاتی در مورد پیشرفت پروژه کسب کنند باید به محل شرکت یا پروژه مراجعه نمایند که این امر نیز در شرایط و ضوابط خاص امکان پذیر است. این پروژه از سال 1390 آغاز شد اما با گذشت بیش از 3 سال هنوز واحدهای مورد قراداد تحویل متقاضیان این پروژه نشده است. شرکت سازنده این پروژه در تأمین زیر ساخت‌های اولیه و روبنائی این شهرک مانند مسجد و مدرسه نیز دچار مشکل است. در بروشورهای اولیه‌ توزیع شده در بین متقاضیان شرایط ویژه‌ای عنوان شده بود اما تا به این جای کار علی رقم این تبلیغات، تعهدات مطرح شده اجرایی نگردیده است.  
تبلیغات مسکن مهر آ اس پ
آگهی تبلیغاتی شرکت پیمانکار مسکن مهر ASP شهریار   * دریافت 2 و نیم میلیون تومان برای تحویل به متقاضیان شرایط پرداختی پروژه هر بار به بهانه‌های مختلف تغییر کرده و مبالغ جدیدی اخذ شده است. چندی پیش نیز حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس اعلام کرد: اگر متقاضیان 2 میلیون و 500 هزار تومان دیگر بپردازند دیگر افزایش قیمت شامل حال آنها نخواهد شد.    
مسکن مهرASP
نامه اداره کل راه و شهرسازی در خصوص حل اختلاف  
21321356465487.jpg
نامه اداره کل راه و شهرسازی در خصوص حل اختلاف نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: تقاضای 6 میلیون تومان غیر از 2 و نیم میلیون تومان مصوب شده باعث اعتراض و تجمع متقاضیان مسکن مهر مقابل وزارت راه و شهرسازی گردیده است. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خواسته متقاضیان مسکن مهر شهریار تحویل واحدها با دریافت همان 2 و نیم میلیون مصوب است و اعتقاد دارند هرگونه منابع مالی دیگر باید از سوی وزارتخانه تأمین شود. اما در خرداد امسال جلسه ای بدون حضور متقاضیان خرید این پروژه برگزار شد که در آن با افزایش 20 درصدی قیمت‌ها موافقت شد و با توجه به اینکه این پروژه باید یکسال پیش تحویل داده می‌شد، بازهم شرکت هزینه بیشتری را طلب کرد که با واکنش متقاضیان پروژه همراه بود.    
مسکن مهرASP
صورت جلسه فرمانداری در خصوص پرداخت مابه التفاوت هزینه ها   * نظارت نکردن تنها چیزی که وجود دارد مصالح بکار رفته در این پروژه و مابقی پروژه‌های مسکن مهر با وعده‌های مسئولین همخوانی ندارد و تنها چیزی که واقعاً در این پروژه وجود دارد عدم نظارت بر روند ساخت و ساز و مصالح بکار رفته است.   * "مزخرف" جدیدترین جمله دولت مردان عباس آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی چندی قبل در بازدیدی که از فرودگاه امام خمینی داشت، عنوان مزخرف را به کلیدواژه دولت مردان یازدهم اضافه کرد و در اظهارنظری جالب و تاسف برانگیز در پاسخ به دبیر کمیته مطالبات مسکن گفت: "طرح مسکن مهر مزخرف است". آخوندی که این صحبت را در مطالبه و سوال سؤال دبیر کمیته مطالبه حق مسکن اعلام کرده بود « وضعیت مسکن مهر و بخصوص در تهران اصلاٌ راضی کننده نیست و اسف بار است. چندین هزار نفر در کشور درگیر این موضوع هستند» حال باید دید با توجه به مشکلات و وعده‌های پیمانکار و مسئولین در تحویل پروژه مسکن مهر آ.اس.پ شهریار، سرنوشت متقاضیان این پروژه چه سرانجامی خواهد داشت.     مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است. بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/

93/12/05 - 10:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن