تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819815368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح همزمان 5700 واحد مسكن مهر در استان آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۲۳ق.ظ)
افتتاح همزمان 5700 واحد مسكن مهر در استان آذربايجان غربي آيين بهره‌برداري همزمان از 5700 واحد مسکن مهر در آذربايجان غربي در شهرستان خوي انجام شد.
به گزارش خبرگزاري موج، با حضور سيد محمد پژمان معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان ملي زمين و مسکن و نيز خليل محبت خواه مديرکل راه و شهرسازي آذربايجان غربي و هيات همراه 5700 واحد مسکن مهر آذربايجان غربي همزمان در شهرک وليعصر شهرستان خوي به‌صورت نمادين افتتاح و کليد طلايي يکي از واحدهاي اين فاز به صاحب آن اعطا گرديد.
سيد محمد پژمان در اين مراسم اظهار داشت: پيشرفت اجرايي طرح‌هاي مسکن مهر در کشور به‌طور متوسط نزديک به 90 درصد است.
وي ادامه داد: وزارت راه و شهرسازي مصمم است که در سايت‌هاي مسکن مهر بدون تأمين خدمات زيربنايي، واحدي افتتاح و تحويل مردم نشود.
معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه مراحل تدوين برنامه جامع خانه‌دار شدن خانوارهاي ايراني تا پايان امسال نهايي مي‌شود، اظهار کرد: بر اساس اين برنامه سالانه يک‌ميليون و 100 هزار مسکن با همکاري بخش‌هاي مرتبط در کشور توليد مي‌شود.
وي همچنين گفت: دولت براي کمک به نوسازي 300 هزار واحد مسکوني در بافت‌هاي فرسوده و 200 هزار واحد مسکن در روستاهاي کشور تسهيلات بانکي کم‌بهره در اختيار متقاضيان قرار مي‌دهد.
وي درباره افتتاح واحدهاي مسکن مهر آذربايجان غربي، گفت: از تعداد 5700 واحد مسکن مهر آماده بهره‌برداري 4010 واحد در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر جمعيت و بقيه نيز در بافت‌هاي فرسوده و شهرهاي زير 25 هزار نفر جمعيت در اختيار مردم شهرهاي مختلف اين استان قرار گرفت.
وي افزود: براي ساخت اين واحدها درمجموع بيش از يک هزار و 700 ميليارد ريال تسهيلات پرداخت‌شده است، اين واحدها در بيش از 450 هزار مترمربع زيربنا ساخته شده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن