تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819665650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح زوج و فرد خودروها در کرج اجرایی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: طرح زوج و فرد خودروها در کرج اجرایی می‌شود
معاون حمل و نقل ترافیک شهردار کرج اظهار داشت: توسعه خدمات رسانی به مردم در ایام پایانی سال و کاهش بار ترافیکی در این ایام یکی از مهمترین اقداماتی است که باید با دقت تمام انجام شود.
احمد افضلی ادامه داد: متأسفانه افزایش تعداد خودروها و تردد آنها در سطح شهر سبب بروز ترافیک‌های بسیار سنگین شده که کلانشهر کرج را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است. این مسئول با اشاره به ورود به ایام پایانی سال اظهار کرد: در این راستا از نیمه دوم اسفند ماه طرح زوج و فرد در کرج به اجرا گذاشته می‌شود تا گامی اساسی درجهت کاهش بار ترافیکی محسوب گردد. افضلی با بیان اینکه این طرح از 15 اسفند آغاز می‌شود،‌ گفت: اجرای این طرح از ساعت 16 لغایت 21 خواهد بود. وی تصریح کرد: هم اکنون اقدامات و زیرساخت‌های اجرای این طرح در کرج انجام شده  و در این راستا هماهنگی‌های لازم با پلیس نیز صورت گرفته است. افضلی با بیان اینکه این طرح در نقاط اصلی شهر اجرایی می‌شود، ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده این طرح در سال آینده به صورت دائمی اجرایی خواهد شد. افضلی عنوان کرد: تابلوهای تعیین محدوده طرح ترافیک (زوج و فرد خودروها) امسال به صورت دایمی نصب خواهد شد و با آغاز سال جدید، پس از خرید و نصب کامل دوربین‌های مدار بسته توسط مرکز کنترل ترافیک و انجام هماهنگی‌های لازم با استانداری، فرمانداری و پلیس راهور استان، طرح مذکور به صورت دایمی اجرا می‌شود. این مسئول ضمن مثبت ارزیابی کردن طرح زوج و فرد در سال‌های گذشته گفت: در سال گذشته طی ارزیابی که داشتیم 70 درصد از شهروندان و رانندگان از برگزاری این طرح و برقراری نظم در سطح شهر ابراز رضایت داشتند که فرآیند بسیار خوبی داشت. وی ادامه داد: با توجه به اینکه طی سال‌های گذشته اجرای این طرح با استفاده از نیروهای فیزیکی بود و پلیس به صورت مستقیم با مردم ارتباط داشت، اگر بتوانیم در سال آینده این طرح را به صورت مکانیزه اجرایی نماییم قطعا نتایج بسیار خوبی حاصل خواهد شد.




تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن