تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798672009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موج جدید پیام روحانی مچکریم/جدیدترین تهدید متقابل ایران و آمریکا/ ملاقات احمدی نژاد و رحیمی در اوین!/ نظر آیت‌الله مکارم در خصوص حریم خودرو/ تمسخر باهنر توسط پورنجاتی/ جنجال اینستاگرامی روحانی معروف! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: موج جدید پیام روحانی مچکریم/جدیدترین تهدید متقابل ایران و آمریکا/ ملاقات احمدی نژاد و رحیمی در اوین!/ نظر آیت‌الله مکارم در خصوص حریم خودرو/ تمسخر باهنر توسط پورنجاتی/ جنجال اینستاگرامی روحانی معروف!
رصد‌خانه «تابناک» خبرهایی‌ را برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود مورد توجه قرار می‌گیرند؛‌‌ تیترهایی چون «کسی بتواند از من تخلف پیدا کند همه اموالم را به او می‌دهم»،«فراری‌های از سربازی، پیاز هم نمی‌توانند پوست بکنند؟»،«حکم توقیف اموال یک بانک»، «نقش فریدون، شبیه نقش من در مذاکره با برادر صدام است»، «شکایت فاطمه راکعی از حسین شریعتمداری»،«خرید هتل 8 میلیاردی توسط آقای فرماندار» و... ‌اخبار رصد‌خانه امروز را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۴۷۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰ - 22 February 2015


تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. رصد‌خانه «تابناک» جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
موج جدید پیام روحانی مچکریم! بعد از اینکه آقای روحانی به ریاست جمهوری یازدهم انتخاب شد در شبکه های اجتماعی مجازی واژه روحانی مچکریم باب شده بود که به تدریج این واژه کم شد. اما بعد از پیام تسلیت آقای روحانی به مناسبت درگذشت درگذشت بانوی ارجمند خانم «فاطمه سادات خاتمی»، بار دیگر در شبکه های اجتماعی به خاطر این اقدام رئیس جمهور واژه روحانی مچکریم گسترش پیدا کرده است. لازم به ذکر است که رهبر انقلاب نیز در پیامی درگذشت صبیه‌ی مرحوم آیت‌الله سیدروح‌الله خاتمی را به مادر آن مرحومه تسلیت گفتند.
اگر کسی بتواند از من تخلف پیدا کند همه اموالم را به او می دهم یک نماینده اصلاح طلب مجلس نهم در پاسخ به اعلام غیرواقعی اسم خود در لیست نمایندگان دریافت‌کننده پول از محمدرضا رحیمی٬ گفت: بعضی به دنبال یکی کردن مفاسد اقتصادی اصلاح طلبان و اصولگرایان هستند و می‌خواهند اصلاح طلبان را در این مفاسد شریک کنند. مسعود پزشکیان در گفت‌و‌گو با ایلنا٬ با تاکید بر پیگیری برخورد با اعلام کنندگان دروغین اسامی نمایندگان دریافت کننده پول٬ گفت: طبق پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم٬ منشا این خبر‌ها برخی رسانه‌های بیگانه بوده‌اند و ما برخورد با منشا انتشار این خبر را تا رسیدن به نتیجه قطعی پیگیری خواهیم کرد.نماینده مردم تبریز آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در مورد اهداف اعلام غیر واقعی اسامی نمایندگان در رسانه‌های یادشده، افزود: بعضی به دنبال القای این هستند که در مفاسد اقتصادی و پول گرفتن نمایندگان از محمد رضا رحیمی٬ مستقل و غیر مستقل و اصلاح‌طلب و اصولگرا وجود ندارد. اگر من به دنبال پول بودم، هیچگاه راه نمایندگی را انتخاب نمی‌کردم و به دنبال رشته تخصصی خود یعنی جراحی قلب می‌رفتم.اگر کسی بتواند از من اموال خاص و مسئله اقتصادی پیدا کند، کل آنچه یافته را به او می‌دهم.

جدیدترین تهدیدهای متقابل ایران و آمریکا جان کری وزیر خارجه آمریکا این بار پیش از حضور در مذاکرات هسته‌ای در ژنو، یک جنگ تبلیغاتی جدید را آغاز کرد. کری گفته که اگر تهران با شرایط لازم برای جلوگیری از دستیابی این کشور به سلاح اتمی موافقت نکند آمریکا حاضر است مذاکرات را ترک کند. این اظهارات با پاسخ ظریف همراه شده است. وی گفته که ایران توافق "مبهم و ناقص" را نخواهد پذیرفت و در صورت ادامه تحریم‌ها، به دست آمدن توافق هسته‌ای میان ایران و قدرت‌های جهانی "بسیار مشکل" است.

قدرت اقتصاد از دست متدینین خارج شده است آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب در دیدار با دبیرکل، اعضای شورای مرکزی و هیات اجرایی حزب موتلفه اسلامی گفته: متاسفانه یکی از مشکلات در اقتصاد کشور این است که وزنه‌های اقتصادی ما در خدمت عناصر فاسد قرار می‌گیرد و همیشه خاطره خوب از بازار داشتیم که عناصر متدین و پایبند به اعتقادات بازار را اداره می‌کردند و بازار تکیه‌گاه دین و علما و مراجع بوده و متاسفانه الان شکل دیگری شده است. قدرت اقتصاد از دست متدینین خارج شده و نو کیسه‌ها به وجود آمده‌اند که هیچ چیز برای آنها مهم نیست و این خطر بزرگی است. فساد اقتصادی بنیان برانداز است.

کناره‌گیری مقام عراقی با پیام رهبری دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفته: نوری المالکی٬ نخست وزیر پیشین عراق به خواست رهبري از مقام خود کناره‌گیری کرده است. وی افزوده نوری مالکی 95 کرسی مجلس عراق را به دست آورده بود اما در حین جریانات نخست وزیری، حضرت آقا به وی پیام داد اگر حق هم با تو است به خاطر مسائل شیعه و عراق کنار بیا که مالکی از نخست وزیری کنار آمد و این نشان از ولایت مداری عراقی ها است.
تجمع هزار پرستار در مقابل مجلس در آستانه روز پرستار، نزدیک به ۱۰۰۰ نفر از پرستاران از نقاط مختلف کشور در مقابل ساختمان مجلس تجمع کردند. خبرگزاری ایلنا گزارش داده که پرستاران حاضر در تجمع نسبت به عدم اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و افزایش اختلاف پرداختی بین پزشکان و پرستاران پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت معترض‌ بودند.
خاطره‌گویی نیک‌اهنگ از همکاری با روزنامه فائزه هاشمی نیک‌اهنگ کوثر بعد از مدتها جدال رسانه‌ای با مهدی هاشمی، این بار به مرور خاطرات دوره همکاری خود با نشریه زن روز به مدیرمسئولی فائزه هاشمی پرداخته است. وی از جمله مدعی شده است که خانواده هاشمی از تعطیلی این روزنامه خوشحال شده‌اند.
فراری‌های از سربازی پیاز هم نمی‌توانند پوست بکنند؟ نادر قاضی پور نماینده ارومیه، کوچک‌زاده و رسایی نمایندگان تهران و عباس قائید رحمت نماینده درود و ازنا نمایندگانی بودند که روز یکشنبه در صحن مجلس، جریمه نقدی سربازان غایب را خلاق قانون اساسی دانستند. قاضی‌پور اعتقاد داشت که همه باید به خدمت سربازی بر وند و جریمه آن کار صحیحی نیست. رسایی و کوچک‌زاده به اصل سوم قانون اساسی استناد کردند و فروش خدمت سربازی را خلاف عدالت دانستند. عباس قائید رحمت نیز به اصول 19، 20 و 23 قانون اساسی اشاره کرد و گفت: برخی دوستان عنوان می کنند فراری های بالای 8 سال از خدمت وظیفه عمومی توانایی لازم را ندارند آیا آنها نمی توانند پیاز پوست بکنند؟ رانندگی کنند؟ یا نگهبانی بدهند؟
تجمع سهامداران پدیده در کرج بنا به ادعای رسانه‌های محلی کرج، طی دو روز گذشته پدیده شاندیز در عظیمیه کرج بدون اطلاع قبلی دفتر خود را تعطیل کرده و همین امر باعث تجمع سهامداران این شرکت در این منطقه شده است.
عکس نایاب از امام(ره) و طباطبایی در پرواز صفحه امام روح‌الله خمینی، «Imam Rouhollah Khomeini» در اینستاگرام تصویری از مرحوم صادق طباطبایی منتشر کرده است. تصویر منتشرنشده ای از مرحوم صادق طباطبایی - برادر عروس حضرت امام خمینی - در پرواز تاریخی پاریس به تهران؛ ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ سید صادق طباطبایی که سال ۱۳۹۲ مبتلا به سرطان ریه شده بود، پس از یک سال در ۲ اسفند ۱۳۹۳ در دوسلدورف آلمان درگذشت. این صفحه اینستاگرامی بیش از 75هزار نفر دنبال کننده دارد.










تمسخر باهنر توسط پورنجاتی احمد پورنجاتی نماینده مجلس ششم در بخشی از گفت‌وگو با روزنامه آرمان امروز در پاسخ به این سؤال که «چندی پیش آقای باهنر در جلسه جامعه اسلامی مهندسین عنوان کردند ما با اصلاح‌طلبان ائتلاف نمی‌کنیم. نظرشما در این‌باره چیست؟» پاسخ گفته: «مثل این می‌ماند که یک نفر که مطمئن است از طرف دیگری به مهمانی دعوت نخواهد شد، پیشاپیش بگوید من هیچ تمایلی برای حضور در فلان مهمانی ندارم. کسی از شما دعوت نکرده و قرار نیست چنین اتفاقی نیز بیفتد. تاجایی که من در جریان امور اصلاح‌طلب‌ها هستم، حتی در مورد انتخابات سال ۹۲ (و) انتخاب آقای روحانی رویکرد ائتلافی نداشتند و همچنان از یک موضع شفاف در چارچوب اهداف اصلاح‌طلبانه بود و درمجموع با توجه به واقعیت‌های پیش رو انتخاب کردند».
نظر آیت الله مکارم در خصوص حریم خودرو آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، در پاسخ به سوالی نظر خود را در خصوص حریم خودرو شخصی بیان کرد. در متن این سوال آمده است: آیا داخل خودرو شخصی، تابع احکام حریم خصوصی است؟ در پاسخ آیت الله مکارم شیرازی آمده است: داخل خودرو جزو حریم خصوصی است و دیگری حق ندارد به آن تجاوز کند، مگر اینکه ضرورتی برای تفتیش وجود داشته باشد، ولی در هر حال سرنشینان باید جهات شرعی مانند حجاب و امثال آن را در داخل خودرو رعایت کنند.
ایران هشتمین اقتصاد غیرآزاد جهان بر اساس گزارش بنیاد هریتیج که معتبرترین نهاد بین المللی برای ارزش گذاری در خصوص آزادی اقتصادی کشورهاست، اقتصاد ایران با کسب 41.8 امتیاز توانسته رتبه 171 آزاد ترین کشورها را در جدول سال 2015 کسب کند. فعالیت های یک سال و نیم اخیر دولت یازدهم تنها باعث افزایش 1.5 امتیازی و صعود دو پله ای ایران شده است ، به دیگر بیان اگر تا پارسال ایران ششمین اقتصاد غیر آزاد دنیا را داشت امروز رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است. بنیاد هریتیج با همکاری روزنامه وال استریت ژورنال، نمره کشورها را بین 0 تا 100 در نظر گرفته و بر اساس 4 سرفصل حاکمیت قانون، دولت محدود، کارایی نظارت و بازار آزاد، داوری کرده است.

 خرید هتل 8 میلیاردی توسط آقای فرماندار!

شنیده شده یکی از فرمانداران، درصدد خرید هتلی به مبلغ 8 میلیارد تومان در شهر مشهد است.گفته می شود این هتل توسط فرماندار و از محل اعتبارات دهیاری ها خریداری می شود که فرماندار و بخشداران شهرستان، علت اصلی خرید این هتل را درآمد زایی برای دهیاری‌ها عنوان کرده اند. اگر چه برای اجرای این طرح به شورای شهر این شهرستان هم پیشنهاد شراکت داده شده بود؛ اما اعضای شورای شهر این شهرستان با این طرح مخالفت کرده اند.اعضای شورای شهر دلیل مخالفت خود را با این طرح سرمایه گذاری خارج از استان دانسته‌اند و گفته اند که بهتر است این سرمایه گذاری‌ها برای عمران شهرستان انجام شود.


توزیع موادمخدر از طریق ۴۰سایت در فضای مجازی

در همایش سراسری مبارزه با موادمخدر که با حضور روسای پلیس مبارزه با موادمخدر در روز گذشته برگزار شد، دادستان کل کشور با اشاره به اینکه تولید موادمخدر با نظارت نظام سلطه و ناتو انجام می‌شود، گفت: مساله توزیع موادمخدر در کشور از طریق سایت‌های مجازی امری جدی است تا جایی که بیش از ۴۰سایت در این زمینه فعالیت می‌کنند.


صدور حکم توقیف اموال یک بانک

محمدرضا بوذری وکیل مدافع شرکت توسعه تجارت بین‌الملل اظهار داشت:  شعبه 19 مجتمع قضایی شهید بهشتی، بانک ایران زمین را با شکایت شرکت توسعه تجارت بین الملل وابسته به بانک سپه به توقیف اموال محکوم کرد.اما مدیرعامل این بانک رسانه‌ای شدن این موضوع را غیر حرفه‌ای عنوان کرد.سید کمال سید علی  گفت: دو سال پیش با توجه به مساله‌ای که پیش آمد حکم توقیف اموال از سوی دادگاه صادر شد؛که اکنون عمده طلب این شرکت پرداخت شده و نیازی به جوسازی رسانه ای نبود.وی با اعلام پرداخت 80 درصد از پول مربوط به شرکت مذکور گفت: تاکنون اصلاحیه مابه‌التفاوت خسارت تادیه نیز که قرار بود در اختیار بانک ایران زمین قرار گیرد به دست ما نرسیده تا 20 درصد باقی مانده را پرداخت کنیم.

احمدی مقدم: زنگ زدند و گفتند دور «شاطری» خط بکش

سردار احمدی مقدم در گفتگویی درباره شهید شاطری گفت: من وقتی تیرماه سال ۸۴ فرمانده نیروی انتظامی شدم فکر می‌کنم ایشان در مهندسی نیروی زمینی بود. ایشان را آوردم به عنوان معاون مهندسی نیروی انتظامی. یعنی از سردارصفوی هم اجازه‌اش را گرفتیم و لباس نیروی انتظامی هم تنش کرد و تا درب ورودی اتاق ما هم آمد. قرار شد فردا صبح برای جلسه معارفه اش بیاید. رفت و نیامد. حاج قاسم سلیمانی به من زنگ زد و گفت آقا! دور ایشان را خط بکش. من اینجا ایشان را گذاشته ام مهندسی و او هم رویش نمی‌شود بیاید پیش شما و به این ترتیب ایشان شد مهندسی نیروی قدس. حدود شهریور و مهر۸۴.



نقش فریدون، شبیه نقش من در مذاکره با برادر صدام است
سيدعلي خرم  درباره نقش حسین فریدون در مذاکرات به اعتماد گفت: نقش آقاي فريدون مرتبط با شخص رييس‌جمهور است كه در اين مذاكرات حضور دارند تا اگر پيام مهمي در اين مذاكرات وجود داشت را به شخص رييس‌جمهور يا شوراي عالي امنيت ملي با بازگشت‌شان انتقال دهند. بايد يادآوري كنم كه من اين نقش را در سال ٦٩ زماني كه با برادر صدام در ژنو درخصوص قطعنامه ٥٩٨ و قرارداد الجزاير مذاكره مي‌كرديم، ايفا مي‌كردم كه پيام‌ها را با بازگشت به تهران مستقيما به شوراي عالي امنيت ملي مي‌بردم و سپس پيام‌ها را به ژنو بازمي‌گرداندم. هم‌اينك نيز آقاي فريدون نقش پيام‌آور و پيام‌بر را در مذاكرات ايفا مي‌كنند.


آغاز کمپین تحریم مصرف گوشت
دعوت مجاز این روزها پیام هایی در شبکه هاب اجتماعی فضای مجازی از جمله وایبر و واتس آپ مبنی بر افزایش بی سابقه قیمت گوشت مرغ گرم در بازار تهران و ضرورت جلوگیری از ادامه این روند رد و بدل شده است. در این پیام ها عنوان شده اکنون که قیمت گوشت مرغ در بازارهای شهر تهران هر کیلو 80 هزار ریال است و با بی تدبیری ها تا نوروز به هرکیلو 100 هزار ریال می رسد بهترین راه برای مقابله با آن نخریدن مرغ است.

در این پیام ها از دریافت کنندگان پیام خواسته شده با خودداری موقت از خرید گوشت مرغ و خودداری از خرید، سهمی در ایجاد ثبات در بازار داشته باشند. در این پیام ها خواسته شده برای آگاهی شهروندان و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها به ویژه قیمت مواد خوراکی و مواد مصرفی روز جامعه متن پیام را درسایر شبکه ها و گروه های مختلف انتشار دهند.

بر اساس این گزارش گوشت مرغ گرم روزگذشته در بازارهای روز شهر تهران هر کیلو 83 هزار ریال عرضه شد که واکنش های منفی بسیاری ازمصرف کنندگان را در پی داشت.


درآمد ۵ برابری بربری جراحان ایران نسبت به همتایان آلمانی
علی گرجی رئیس مرکز علوم اعصاب دانشگاه مونستر آلمان به مقایسه عملکرد و درآمد پزشکان در ایران و آلمان پرداخت. وی گفت: در ایران یک پزشک متخصص نسبت به پزشک آلمانی پول خیلی زیادتری می گیرد اما سرویسی که در مقایسه با آنها ارائه می کند بسیار پایین تر است. درآمد یک متخصص مغز و اعصاب در ایران با احتساب درآمد در بخش خصوصی، دولتی و زیرمیزی ها از همتای آلمانی به مراتب بیشتر است.

وی با بیان اینکه اگر تنها حقوق پزشکان از بخش دولتی را در نظر بگیریم درآمد پزشکان ایرانی به مراتب کمتر از آلمانی ها است گفت: متخصص جراح مغز و اعصاب در ایران نسبت به همتای آلمانی خود پول کمتری از دانشگاه می گیرد. اما نکته مهم این است که پزشک آلمانی تنها می تواند در یکی از ۲ بخش دولتی یا خصوصی فعالیت کند. اما در ایران این طور نیست.

گرجی با طرح این سوال که آیا تا به حال در جامعه ما از پزشکی به عنوان پزشک نمونه در اخلاق تقدیر شده است گفت: ساعت کاری یک جراح مغز و اعصاب در آلمان از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ است و معمولاً این افراد یکی دو ساعت نیز بیشتر کار می کنند بدون آن که اضافه حقوقی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در کشور آلمان تعداد ویزیت و تعداد عمل ها در درآمد ماهیانه پزشکان نقشی ندارد گفت: آنها رابطه میان ویزیت، پول و بیمار را از بین برده اند و در آنجا برخلاف ایران از کارانه خبری نیست. به گفته وی در کشور آلمان برای یک پزشک فرقی نمی کند که روزی ۵۰ بیمار ویزیت کند و یا روزی ۲ بیمار چرا که رابطه پولی این موضوع از بین رفته است. گرجی خاطرنشان کرد: آلمان ها اخلاق را در جامعه خود نهادینه کرده اند اما مشابه رفتار پزشکان آنها با بیمار را از سوی هیچ پزشک ایرانی نمی بینیم.

رئیس مرکز علوم اعصاب دانشگاه مونستر آلمان تأکید کرد: در آلمان پزشکان زیر ۲۰ دقیقه برای هر بیمار وقت نمی گذارند و اگر کمتر از این مدت با بیمار خود صحبت کنند از نظر اخلاقی صحیح به شمار نمی رود. اما در ایران نمونه ای سراغ ندارید که این مقدار زمان را برای یک بیمار خود بگذارد. به طور مثال درآمد ماهیانه یک جراح درجه یک مغز و اعصاب با تمام درآمدهای بخش خصوصی، دولتی، زیرمیزی ها و ... ۴ یا ۵ برابر یک پزشک آلمانی است


با تنها خریداران معرفی شده پرسپولیس آشنا شوید
بازار شایعات همچنان داغ است و هنوز هم نام شرکت های مختلف نیمه دولتی و خصوصی برای خرید سرخابی ها شنیده می شود. اپراتورهای تلفن همراه و چندبانک خصوصی همچنان در فهرست شایعات هستند اما تنها شرکتی که برای خرید سهام یکی از سرخابی ها ابراز تمایل کرده است . شرکت پیشکسوتان پرسپولیس است.

به گزارش عصرایران؛ شرکتی که در دوره مدیریت محمد رویانیان با همین هدف خرید سهام پرسپولیس تاسیس شد. شرکتی که اعضایش مدعی هستند پرسپولیس متعلق به آنهاست. دور و بر شرکت ییشکسوتان پرسپولیس البته همیشه حاشیه زیاد بوده . از شایعات روزهای اولی که تاسیس شد بگیر ، تا پلمپ دفتر شرکت در شهرک غرب در فرودین ماه . همین اواخر هم در مورد مدل تقسیم سهام باشگاه شایعاتی منتشر شد در مورد اینکه بازیکنانی که در باشگاه رقیب بازی کرده باشند نمی توانند درآن سهامی بخرند و ....

قیمت گذاری ای هم که این شرکت روی سهام پرسپولیس انجام می دهد برای خودش عجیب و غریب است. شرکت پیشکسوتان پرسپولیس تشکیل شده از 100میلیون تومان سهم که همه را هدایتی پرداخت کرده و قرار است بازیکنان و پیشکسوتان در سهم های 50 هزارتومانی آن را بازگردانند اما با این ارزش سهام قرار است سراغ خرید سهامی با ارزشی نزدیک به 90 میلیارد تومان بروند. قرار براین شده که پیشکسوتان پرسپولیس 30 درصد از سهام را داشته باشند و 30 درصد از 290 میلیارد تومان عددی نزدیک به 90 میلیارد تومان می شود.

فهرست نفراتی که کارهای شرکت پیشکسوتان پرسپولیس را پی گیری می کنند شامل محمدرویانیان، حسین هدایتی، امیرعابدینی و علی پروین است. گفته می شود که به این جمع یک نفر دیگر هم اضافه خواهد شد. 5 نفری که می خواهند اداره پرسپولیس را با شرکت پیشکسوتان به عهده بگیرند. بیش از دو هفته دیگر به برگزاری مزایده دوم باقی مانده و به نظر می رسد اگر شرکتی پیشقدم نشود انها خریداران اصلی باشند.
 



محل دفن صادق طباطبایی مشخص شد


شییع پیکر مرحوم سیدصادق طباطبایی برادر همسر مرحوم حجت‌الاسلام سیداحمد خمینی یادگار امام(ره) پس از انتقال پیکر از آلمان به ایران، صبح روز پنجشنبه 7 اسفندماه از حسینیه جماران صورت می‌گیرد. پیکر آن مرحوم پس از انجام مراسم در کنار مادرشان در حرم امام‌خمینى(ره) به خاک سپرده خواهد شد.


شکایت فاطمه راکعی از حسین شریعتمداری


وکیل‌ مدافع فاطمه راکعی از اعلام شکایت موکلش علیه حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد. سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب، اظهار کرد: روز شنبه – ۲ اسفندماه – به وکالت از خانم راکعی از شریعتمداری به دلیل مطالبی که علیه موکلم منتشر کرده بود، در دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کردم. وی افزود: شکایت موکلم از شریعتمداری برای رسیدگی به شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده تا وی به دادسرا برای پاسخگویی احضار شود. علیزاده‌ طباطبایی یادآور شد که اتهامات در این پرونده نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عموم و توهین عنوان شده است.

دلیل جالب برای تعطیلی پانزده حزب افغانستان مقام‌های وزارت عدلیه افغانستان می‌گویند که فعالیت نزدیک به پانزده حزب سیاسی بدلیل ناتوانی این احزاب در ایجاد نمایندگی‌های شان در بیست ولایت کشور، به حالت تعلیق درآمده است. طبق قانون تاسیس و فعالیت احزاب سیاسی افغانستان، هر حزب سیاسی یک سال بعد از اخذ جواز رسمی، باید در بیست ولایت افغانستان نمایندگی خود را باز کند و در غیر این صورت فعالیت‌اش به حالت تعلیق در می‌آید. انگیزه‌های جدید برای خودکشی در ایلام مدیریت کلان استان باید به مسأله خودکشی توجه کند و مانند مسأله اعتیاد، کارگروهی برای آن تشکیل دهد. به گفته علی موسی‌نژاد جامعه‌شناس ایلامی: خودکشی معمولاً به یک یا چند دلیل از جمله خلاص شدن از یک درد روانی غیرقابل‌تحمل، ناتوانی در تحمل مرگ عزیزان و تلاش برای پیوستن به آن‌ها، برانگیختن احساس عذاب وجدان یا گناه در دیگران یا رسوا کردن دیگران و تبرئه خود، استمداد از دیگران یا تلاش برای کسب اطمینان از دیگران در یک زمینه خاص و بالاخره، اعتراض علیه شرایط ناعادلانه و تبعیض آمیز رخ می‌دهد. وی ادامه داد: نگاهی به خودکشی‌هایی که اخیراً در ایلام رخ‌داده‌اند، نشان می‌دهد که خودکشی در حال تبدیل‌شدن به ابزاری برای ابراز نارضایتی از شرایط موجود است. همچنین، استفاده از روش‌ها و ابزارهای جدید در خودکشی و افزایش میزان اقدام به خودکشی در میان متأهلان و شاغلان نشان می‌دهد که خودکشی در استان ایلام در حال ورود به شرایط جدیدی است که باید به بررسی، شناخت و ریشه‌یابی دقیق‌تر و اتخاذ تدابیری خاص برای کنترل آن پرداخته شود.
افشای جاسوسی از رهبران ایران ادوارد اسنودن در تازه ترین افشاگری خود از همکاری سازمانهای اطلاعاتی اسرائیل با آمریکا و اسرائیل برای جاسوسی از رهبران ایران خبر داد ملاقات احمدی نژاد و رحیمی در اوین!
فرشید رجبعلی در روزنامه قانون تصویر منتشر نشده ملاقات احمدی نژاد و رحیمی را به شکل کاریکاتور طراحی کرده است!








جنجال اینستاگرامی یک روحانی معروف
حجت‌الاسلام محمدرضا زائری نویسنده و فعال فرهنگی و رسانه‌ای روزگذشته تصویری از خود در سفر حج منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:در همان سفر حج با علي مسمار مجري مشهور و محبوب تلويزيون المنار در این عکس این روحانی سرشناس بدون لباس روحانیت بوده که در ادامه واکنش کاربران این شبکه اجتماعی را که در کامنت‌ها بیان شده است را می‌خوانید: * کاپشن احمدی نژادی! * شیخ عزیز لباس روحانیت در همه حال زیباست.








هشدار رسانه زاکاني به لاريجاني و پايداري هفته نامه پنجره که به مدير مسئولي عليرضا زاکاني منتشر مي شود در يکي از مطالب خود نوشته است : هر چه که هست و هرچه که خواهد شد بدنه اصولگرايي از دو طرف آن پايداري و سنتي ها به نمايندگي از لاريجاني که به دنبال تاسيس حزب و جدا کردن خط خود است بايد خطرات و آسيب هاي انتخابات پيش رو را بدانند و از سويي درک مي کنند که بدنه حزب الله نظاره گر صحنه انتخابات پيش رو هستند و براي هميشه گروه و افرادي که به هر دليلي بنا را بر وحدت شکني و ايجاد انشقاش ميان طيف گسترده اصولگرايي هستند را کنار مي گذارند مثال گروهها و افرادي که ادعاي وحدت دارند اما در عمل به گونه اي ديگر برخورد مي کنند ،مثال فرد پرتقال فروشي است که از کوچه اي فرار مي کرد و داد مي زد پرتقال فروش رابگيريد ! اما بدنه مومن به انقلاب و جريان اصيل اصولگرايي فريب هيچ دسته اي را نخواهد خورد .حالا بيابيد پرتقال فروش را.
احمدی نژاد تمام شد محمود فرشیدی اولین وزیر آموزش‌وپرورش در دولت نهم و مؤسس و دبیر کانون تربیت اسلامی در گفتگویی پیرامون آینده سیاسی احمدی نژاد و بازگشت مجدد وی به صحنه سیاسی، محاکمه رحیمی و کارکرد شورای هماهنگی اصولگرایان سخن گفته است. وزیر دولت نهم با بیان اینکه مردم به یک نفر چندبار رای نمی دهند، گفت: احمدی‌نژاد دوره‌ای مسئولیت اجرایی را بر عهده داشت و تمام شد و حال باید فضا برای ورود دیگران به صحنه فراهم شود.
فرودگاه بین المللی امام بدون سایت انگلیسی در ستون با ببینندگان سایت تابناک مردم از نبود وب سایت انگلیسی برای فرودگاه بین المللی امام خمینی گلایه دارند. معلوم نیست چطور این فرودگاه بین المللی است و مسافر خارجی چطور باید از سایت آن استفاده کنند!



















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن