تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 2 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799961501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست مديرکل بنادر هرمزگان با مديران لاينر اروپايي مسينا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۴۸ب.ظ)
نشست مديرکل بنادر هرمزگان با مديران لاينر اروپايي مسينا چهار تن از مديران خط کشتيراني بين‌المللي مسينا با همراهي نماينده اين خط کانتينري در ايران طي نشستي مشترک، با مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان در بندر شهيد رجايي ديدار و گفت و گو کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، ابراهيم ايدني، مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان در اين نشست ضمن بيان اهميت بندر شهيد رجايي در سطح بنادر ايران و منطقه اظهار کرد: بيش از 53 درصد تجارت بين‌المللي کشور از طريق اين بندر انجام مي‌شود.
وي افزود: از سوي ديگر، بندر شهيد رجايي بزرگ‌ترين و پيشرفته‌ترين بندر کانتينري ايران محسوب مي‌شود که حدود 85 درصد کل عمليات تخليه و بارگيري اين‌گونه کالاها در کشور را بر عهده دارد.
مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان ضمن اشاره به طرح‌هاي توسعه اين بندر براي افزايش ظرفيت کانتينري، گفت: فاز اول توسعه طي ساليان گذشته به پايان رسيد، در فاز دوم نيز، احداث يال‌هاي شرقي و غربي و بخش‌هاي دريايي آن به پايان رسيده و تأمين اعتبار به‌ منظور فاينانس مورد نياز خريد تجهيزات تخليه و بارگيري (گنتري کرين) در دست انجام است.
ايدني اضافه کرد: با بهره‌برداري از فاز دوم توسعه بندر، ظرفيت تخليه و بارگيري کالاهاي کانتينري به 6 ميليون TEU در سال افزايش مي‌يابد.
وي از آغاز عمليات اجرايي فاز 3 توسعه بندر طي يک ماه گذشته سخن به ميان آورد و گفت: با اجراي کامل اين فاز، 1300 متر اسکله به زيرساخت‌هاي بندر افزوده خواهد شد؛ همچنين ضمن لايروبي حوضچه سوم به عمق 16 متر، ميزان 100 هکتار اراضي جديد نيز به مناطق عملياتي بندر اضافه مي‌شود.
به گفته اين مقام مسؤول، ظرفيت تخليه و بارگيري کالاهاي کانتينري در بندر شهيد رجايي با بهره‌برداري از فاز 3، به 8 ميليون TEU در سال افزايش مي‌يابد.
مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان اراضي فعلي بندر شهيد رجايي را 2400 هکتار اعلام کرد و افزود: علاوه بر اين، 2400 هکتار اراضي ديگر هم در حال حصارکشي مي‌باشد تا به اراضي پشتيباني بندر اضافه شود، اين اراضي قرار است به‌عنوان يک مرکز لجستيکي با مشارکت سرمايه‌گذاران فعاليت کند و حتي بخش‌هايي از آن با کاربري صنعتي پيش‌بيني‌شده است که کارخانه‌ها جهت راه‌اندازي خط توليد در آن مستقر خواهد شد.
وي از انعقاد 400 ميليون دلار قرارداد سرمايه‌گذاري با بخش خصوصي طي سال جاري خبر داد و خاطرنشان کرد: 500 ميليون دلار پيشنهاد قرارداد سرمايه‌گذاري جديد در دست بررسي است که پس از گذراندن مراحل رايزني و توافق، به مرحله عقد قرارداد خواهد رسيد.
مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان همچنين خاطرنشان کرد: انتظار داريم در سفرهاي بعدي، کشتي‌هاي بزرگ‌تر و با ظرفيت بيشتر به اين بندر بيايند.
لازم به ذکر است؛ در ابتداي اين نشست محمدعلي اصل سعيدي پور به بيان گزارشي درخصوص آخرين وضعيت عملياتي بندر شهيد رجايي و نحوه خدمات‌دهي به خطوط کشتيراني به‌ويژه لاينرها پرداخت.
مديران خط کشتيراني بين‌المللي مسينا نيز طي اظهاراتي ضمن تقدير از مسؤولان سازمان بنادر و همچنين بندر شهيد رجايي براي خدمات‌دهي مناسب به خطوط کشتيراني، انتظارات و ديدگاه‌هاي خود را با عالي‌ترين مقام اجرايي حوزه دريايي و بندري هرمزگان در ميان گذاشتند.
گفتني است؛ مسينا ازجمله خطوط معتبر کانتينري بين‌المللي در جهان است که متعلق به کشور ايتاليا مي‌باشد، طي ساليان اخير که تحريم‌هاي يک‌جانبه غرب عليه جمهوري اسلامي اعمال شد، اين خط کشتيراني تردد کشتي‌هاي خود را به بندر شهيد رجايي- بزرگ‌ترين بندر کانتينري ايران- متوقف نکرد.
گفتني است، کشتي جولي تيتانيو (JOLLY TITANIO) از جمله پيشرفته‌ترين کشتي‌هاي کانتينري و رو - رو جهان متعلق به ناوگان کشتيراني مسينا اواسط بهمن‌ امسال در نخستين سفر خود در اسکله شماره 27 ترمينال دوم بندر شهيد رجايي پهلو گرفت، اين کشتي که سال 2014 ساخته شده، 280 متر طول و 15 متر آبخور داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن