تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820405949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح مجهزترین مرکز خدمات رفاهی بازنشستگان در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: به همت سازمان بازنشستگی شهرداری تهران صورت می گیرد
افتتاح مجهزترین مرکز خدمات رفاهی بازنشستگان در کشور
گروه اقتصاد شهری: مجهزترین مرکز خدمات رفاهی و پاسخگویی به نیازهای بازنشستگان در کشور با حضور جمعی از مدیران ارشد شهرداری تهران افتتاح می شود.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این مرکز که به همت سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند، در فضایی بالغ بر 350 متر مربع و با امکانات مدرن، امکان خدمت رسانی متفاوتی را به بازنشستگان شهرداری پایتخت فراهم کرده است. 

این مرکز از امکانات و تجهیزات پیشرفته متعددی همچون کامپیوتر های تاچ متصل به اینترنت برای استفاده بازنشستگان، عابر بانک و سیستم عملیات بانکی، دستگاه آنلاین صدور فیش حقوقی و حکم بازنشستگی، جدیدترین سنسور های نور و دود، سیستم نوبت دهی پیشرفته، سیستم های بهداشتی ویژه معلولان و سالمندان و سیستم تهویه مطبوع برخوردار است.

همچنین برای افزایش رفاه بازنشستگان و ایجاد فضای تعامل میان آنان،  فضای گفتگو همراه با دسترسی به روزنامه های معتبر کشور، کافی نت، فضای پذیرایی و ..... در نظر گرفته شده است. 

هماهنگی برای توزیع سبد کالا، اعطای معرفی نامه وام به بانک های مختلف، ثبت نام تورهای سیاحتی و زیارتی، معرفی نامه جهت بهره مندی بازنشستگان از خدمات مجموعه های پذیرایی، معرفی نامه به اداره کل رفاه جهت بهره مندی از کمک هزینه ازدواج فرزندان و کمک هزینه تدفین، بیمه فرزندان ذکور بالای 24 سال، اعطای کمک هزینه تحصیلی و جوایز نقدی به فرزندان محصل بازنشستگان، صدور کارت رفاهی، اعطای گواهی کسر از حقوق و تمدید دفترچه بیمه، از جمله فعالیت های ویژه مرکز خدمات رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران خواهد بود.  

با راه اندازی مرکز خدمات رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران، تمام امور اداری بازنشستگان در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام و حرکت دیگر در مسیر تکریم بازنشستگان شهرداری تهران برداشته خواهد شد.
 
انتهای پیام/




اخبار مرتبط

نخستین مدرسه خیرین فرهنگیان در شهرستان ملارد افتتاح شد
مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی بازنشستگان شهرداری افتتاح می‌شود
افتتاح بیش از ۱۸ کیلومتر مترو تا پایان سال/قطارهای فرسوده نوسازی می شوند
آغاز به کار نخستین نمایشگاه مشارکت تولیدگران داخلی صنعت مترو
افتتاح نخستین شبکه اینترنت پرسرعت محلی در پردیس ملت




کد خبر: ۵۱۴۰۰۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن